Inspirasjon og tips · Uten mål og mening

60 (unyttige)fakta om meg

Tenkte jeg skulle slenge inn et litt random innlegg med masse spørsmål. Jeg har tatt en lignende liste før (99 fun facts),men denne her var litt annerledes enn den forrige. Vet ikke hvem som startet denne listen ettersom jeg har sett den overalt,men jeg fant denne her hos bokbloggen Betraktninger. Bare å ta listen/spørsmålene og lag et eget innlegg selv hvis du har lyst!

  1. Kor gamal er du om fem år?28 år
  2. Kven var du minst to timar rundt i dag? hmm, tja. Moren min
  3. Kor lang er du?Ca. 172  cm(har ikke mål høyden på lenge)
  4. Kva var den forrige filmen du såg?Så «The Thing» i natt.
  5. Kven ringte du sist? Hmm, la meg sjekke…Faren min ringte jeg sist.
  6. Kven ringte deg sist? Venninnen min Randi ringte meg sist.
  7. Kva stod på den forrige sms’en du fekk?Den var fra søsteren min «Blir litt i oslo idag. Sender melding om hvilken buss jeg tar hjem:)»
  8. Føretrekk du å ringa eller senda sms? SMS. Er ikke så kjempe glad å snakke i telefon,eller ringe til folk..
  9. Er dine foreldre gifte eller skilte? Foreldrene mine er gifte(36 år )
  10. Når såg du mamman din sist? Nå nettopp. Sitter i sofaen ved siden av meg. 🙂
  11. Kva farge har du på augene?Blå
  12. Når våkna du i dag?Jeg stod opp kl. 12.00 ca.
  13. Kva er din favorittjulesang?«All i want for christmas» Mariah Carey
  14. Kva er din favorittplass?Waynes Coffee i Lillestrøm, Biblioteket, Øyer, Oslo m.m
  15. Kva plass likar du minst?hmm, vet ikke helt. Kanskje Jernbanetorget Oslo. hehe.
  16. Kvar trur du at du er om ti år? Huff,det vet jeg ikke. Men håper jeg er ferdig med studier og har jobb jeg elsker.
  17. Kva skremte deg mest om natta som liten? Tja, det var vel mareritt. Husker ikke hva de handlet om. Men husker at jeg hadde veldig skumle og ekle drømmer når jeg var lita.
  18. Kva fekk deg til å le hardt seinast?The Middle, en ny komiserie jeg har begynt å følge med på!Anbefales!
  19. Kor stor er senga di?  tja, tror den er 120 eller 150 cm. Har ikke sjekket det.
  20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin? Har en (gammel og sliten) bærbarpc. En Toshiba for å være nøyaktig.
  21. Søv du med eller utan klede? Sover alltid med pysj eller en tskjorte.
  22. Kor mange puter søv du med i senga?  Har en stor pute som jeg sover på,og en liten en.
  23. Kor mange land har du budd i?Har bodd 7 uker i Athen(Hellas),vet ikke om det telles som å bo der. Men ellers så har jeg bodd bare i Norge.
  24. Kvar har du budd?  Har bare bodd på forskjellige steder i hjemkommunen min (Gjerdrum)
  25. Likar du sko, sokkar eller berrføtt? Går alltid med sokker inne .
  26. Er du sosial? Tja.. Både og . hehe.
  27. Kva er din favorittis? Kronesis med sjokolade<3
  28. Kva er din favorittdessert? Karamell pudding med saus.
  29. Likar du kinamat? Ja,liker det!
  30. Likar du kaffe? Jupp,alt for godt!
  31. Kva drikk du til frukost? Drikker som oftest juice eller vann.
  32. Søv du på nokon spesiell måte?Liker å sove på siden (hvis dere skjønner hva jeg mener) eller på ryggen.
  33. Kan du spela poker? Nei. Kan ikke spille det.
  34. Likar du å kosa? Hvem gjør ikke det:)
  35. Er du eit avhengighetsmenneske? Jupp. Avhengig av Cola og Kaffe. Ikke så særlige bra kombinasjon!
  36. Kjenner du nokon med samme bursdag som deg? Ja..En som gikk på samme klassetrinn som meg var født på samme dag og sykehus.
  37. Vil du ha barn? Ja,det vil jeg. En gang i fremtiden.
  38. Kan du nokon andre språk enn norsk? Engelsk. Litt «turist spansk».
  39. Har du nokon gong vore i ein ambulanse?Nei.
  40. Føretrekk du havet eller eit basseng? Liker både havet og bassenget.
  41. Kva brukar du helst pengar på?Bruker mest penger på bøker nå for tiden.
  42. Eig du dyre smykker? Har noen smykker jeg fikk til konfirmasjonen.Tror ikke de er superdyre,men er verdifulle i den forstand at jeg er glad i dem:)
  43. Kva er ditt favorittprogram på tv? wow, har maaaange. Sjekk gjerne denne siden for full oversikt. Men topp fem er vel: Grey’s Anatomy, Supernatural, Vampire Diaries,Hawaii Five-o,Modern Family m.m
  44. Kan du rulla med tunga? Nei. 😦
  45. Kven er den morsommaste personen du kjenner? Hmm. må si søskene mine.
  46. Søv du med kosedyr? Gjorde det før. (når jeg var liten)
  47. Kva har du som ringelyd?  Har «Sommerfuggel i vinterland» med Vinni som ringetone nå:)
  48. Har du klesplagg frå du var liten?Nei. Det har jeg ikke dessverre.
  49. Kva har du nærast deg no som er raudt? Boka jeg leser for øyeblikket. «En drapsmann blir født » av Darren Shan.
  50. Flørtar du mykje? Kan vel ikke si at jeg gjør det så ofte. Men er jeg med én  jeg har følelser for kan det hende at jeg prøver å flørte.
  51. Kan du bytta olje på bilen? Nei, har ikke bil.
  52. Har du fått ei fartsbot nokon gong? Som jeg svarte på spm ovenfor,har jeg ikke bil. (ennå)
  53. Kva var den forrige boka du leste?«Høsten» av Jan Henrik Nielsen
  54. Leser du avisa?  Leser som oftest online versjonene av VG og Romerikes Blad.
  55. Abonnerer du på noko magasin? Nei. Ikke nå lenger.
  56. Dansar du i bilen? Nei. hehe.
  57. Kva for radiostasjon høyrte du på seinast? Hører nesten ikke på radio lenger.
  58. Kva var det siste du skreiv ned på eit papir? Skrev ned en liste over hvilke bøker jeg skal lese innenfor krim og mysterie sjangeren.
  59. Når var du i kyrkja sist? I fjor. I en begravelse.
  60. Er du lykkelig? Hmm. Det er både bra og dårlige dager jeg har,men hvem har ikke det.Kan vel si at jeg er lykkelig i skrivende øyeblikk.

30 kommentarer om “60 (unyttige)fakta om meg

  1. Smart og stilig!:D Trur kanskje jeg skal sette med ned å gjøre no ala d samma en dag som du oppfordret om:D

  2. Det er utrolig så masse «unytting» (nyttig) informasjon man kan få ut av en slik liste. Men fint å bli litt mer kjent med deg! 🙂

  3. Jeg syns det er så artig med slike fakta, da blir en litt mer kjent med personen bak bloggen, og kan danne seg litt mer inntrykk av hva man tror personen er! 🙂

    sv: Tusen takk for fantastiske ord, det betyr mye! ❤

    // Det er strålende å høre at du har kost deg kjære Nina! Det er jo slik det skal være 😉 Det tenker jeg, er alltid koselig å være sammen med venner og gjøre noe sammen begge har glede av! Da blir gleden fordobblet! 🙂 Det er jo veldig greit da, også har dere jo muligheten til å se hverandre oftere enn hva dere ville gjort om dere bodde mange mil fra hverandre!

  4. Digger å lese sånne lister. Føler jeg blir bedre kjent med bloggerne som person når sånne lister dukker opp! 🙂 Selv har jeg ikke tålmodighet til å sette meg ned å svare på sånt. Rastløs.no! :p

    1. Liker også godt sånne lister. Men det er jo tidskrevende! Så jeg skjønner at du ikke orker å sitte deg ned og svare. Var nesten som jeg gav opp midtveis.hehe:)

  5. sv: Da kan jeg si så mye som at de Too Faced er absolutt et merke du bør prøve, de har mange gode produkter, og jeg kommer ikke til å bytte ut noen av produktene inntil jeg finner noe som er bedre! Så anbefaler å sjekke ut siden, man finner mye gode produkter der! 🙂

    // Det er så sant, så sant! Veldig koselig med slike ting også i grunn! 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.