Bloggportrett 2011

Bloggportrett 2011 #14

Onsdager er det tid for Bloggportrett ,og denne gangen presentere jeg en blogger med bein i nesa og kan skrive godt fra seg.Hvis man kan si det sånn, hun er flink blogger som blogger om sin hverdag og litt pisspreik av og til. Bloggeren jeg skriver er selveste Malin,aka Pisspreikdronninga.

Les mer om henne under!

 

Navn: Malin

Alder: (snart) 22

Skole/jobb: Studerer lektor i norsk + at jeg jobber som kassdame

Hobby/Interesser: Sko, sko, sko.. og heite mannfolk i x antall tvserier. Ei flaske vin, digg musikk og venninner er også helt greit.

Bloggadresse/hjemmeside: http://pisspreikdronninga.blogg.no

Antall unike lesere pr dag(ca.) : Varierer litt men ca 250.

 

Hvor lenge har du blogget?
Opprettet bloggen tidlig i 2008, men brukte den ikke noe spesielt før i 2009.

//Bildet er linket

Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg har alltid vært en dagbokskriver, så først var det dagbok på nett, så reiste jeg til New York og bodde der i 4mnd, og brukte bloggen for å oppdatere de hjemme. Så kom jeg hjem, og etter det ble det litt dagbok og mest pisspreik.

 

Hva handler bloggen din om(hvilken type blogg: personlig,mote,foto osv)?
Jeg blogger om alt fra tåfis til folk jeg irriterer meg over. Det at bloggen heter pisspreikdronninga forklarer det meste: Jeg er ei dronning som blogger bare om pisspreik 😉

 

Bloggnavnet,hvordan kom du fram til det?Hvis du skulle endret det til noe annet pr dags dato,hva ville du kalt bloggen din?
Jeg er kjent for å si veldig mye rart, derav navnet pisspreikdronninga. Jeg ville aldri endra det, for pisspreikdronninga er blitt en stor del av meg. Kunne nok aldri endret navnet på bloggen.

//bildet er linket til blogg.
Har du noen blogger du må inn hverdag?
Har en del jeg følger på bloglovin. Stor fan av Sofsen og Linnie, også hadde jeg gifta med med lottepotte om jeg hadde vært lesbisk. Ellers leser jeg en del blogger til folk jeg kjenner fra «det vanlige livet».

 

Hvis du kunne komme med 3 tips til nye bloggere, hvilke ville du komme med?
GI FAEN i å spamme andre blogger med «SØT BLOGG AZZ, kommenter min!!»
Blogg fordi det er gøy, ikke fordi du føler for du må. Og ikke blogg fordi du tror du blir rik av det.
Skriv om noe som engasjerer deg, det gjør det spennende for andre å lese.

 

Har du noen livmotto eller leveregler?Gi litt faen av og til, det er så godt!

 

Beskriv deg selv med 3 ord?
Ærlig, rar, KUL.

Hvilke filmer er favorittene dine?Hvorfor?
The Notebook og PS I love you kan jeg nok se hundre ganger uten å bli lei. Jeg er chickflickfan!
Ellers er jeg veldig glad i John Q ++ jeg kommer aldri på slike ting i farta.

//kilde:wehearit.com (Fra Filmen "The Notebook")
Har noe noen favoritt tvserier som du aboslutt må få med deg?
Jeg ser på så mange tvserier at det er enklere å spørre om hva jeg ikke ser på. Men Greys Anatomy og Gossip Girl kommer høyt opp på lista!
//kilde:google.com

Hvis du skulle reise til hvilket som helst sted i verden,hvor ville du ha reist henn da?
New York, jeg savner den byen sånn! Har også veldig lyst til å reise til irland.

Hvis jeg ser i din bokhylle finner jeg …
MASSE pensum 😦 Fuck my life.

 

Hvor ser du deg selv om 10 år?
Dødsrik MILF med veldreid kropp og ung elsker. Evntuelt småtjukk lykkelig dame med søte barn, herlig jobb og lite penger!
Takk til deg Malin for at du ville stille opp på bloggportrettintervjuet på min blogg! Anbefaler alle om å ta en tur innom hennes blogg! It’s worth it! Klikk her for å komme ditt!
Hvis det er andre som vil gjerne være med på bloggportrett 2011  på min blogg,kan de trykke her og lese mer om det,og for å melde seg på!
9 thoughts on “Bloggportrett 2011 #14

  1. Der var jeg jo 😀 SÅ gøy! Liker veldig godt konseptet ditt med bloggportretter. Da lærer man litt mer om bloggerne, og finner seg kanskje noen favoritter. Jeg har hvertfall vært innom alle du har skrevet om.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

