Inspirasjon og tips · om min hverdag · om mine følelser og tanker · Uten mål og mening

99

Fun facts about me! Dere har sikkert lest lignende innlegg for n’te gang og jeg har selv ikke kontroll over hvem som startet dette her. Har både lest denne hos Speilvendt,Kari, Vestfoldgirl m.m

SIST:

1.
 Siste du drakk: Det siste jeg drakk var cola!
2.
 Siste telefonsamtale: hmm. la meg tenke; Pappa var det som ringte meg sist.
3. Siste mottatte sms: 
Nina M.
4.
 Siste sangen du hørte på: Titanium av David Guetta ft Sia
5.
 Sist du gråt: Jeg gråt ..hmm. *tenke tenke* Ja, gråt av sesong avslutning til Castle(sesong 3).

JA ELLER NEI:

6.
 Ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste: Nei
7.
 Har du noen gang vært utro: Nei!
8.
 Har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det: hmm,nej ikke som jeg kommer på..
9.
 Har du spist noe som er giftig: Nei det har jeg ikke.

ENTEN ELLER:

10Dansing eller synging: hehe,er ikke godt på noen av delene. Men hvis jeg skal velge en ville det blitt synging.Go singstar!
11.
 Cola eller Pepsi Max: Cola:)
12.
 Jordbær eller bringebær: Jordbær
13.
 Facebook eller nettby: Facebook.
14.
 Svart eller hvit: Hvit

DETTE ÅRET:

15Har du fått nye venner i år: Det har jeg vettu!
16. Sluttet å være forelsket: tja,har vært småforelsket i år.
17.
 Ledd til du har begynt å gråte: Jupp,har gjort det!
18.
 Møtt noen som har forandret deg: Nei
19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er:
Det har jeg..:)
20.
 Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Ikke som jeg vet om.hehe.
21. Kysset noen fra din top friends liste: ?Ehm, vet ikke hva topfriends liste er og har heller ikke kysset noen der. hehe

SANNHET:

23. Hvor mange barn vil du ha: Vil ha en gutt og jente!
24.
 Har du kjæledyr: Har en katte pus hjemme.
25.
 Vil du forandre navnet ditt: Nei,ville ikke det. Fornøyd med det!
26.
 Hvordan feiret du din siste bursdag: Hadde to stk familiebursdager, ikke alle kunne samme dagen.
27. Når våknet du i dag: hmm,tror det var rundt halv tolv.
28. Hva gjorde du midnatt i går:
Prøvde å sove,men stod opp for å henge litt på nett.
29.
 Nevn noe du IKKE kan vente på: Få meg en jobb snart!
30.
 Sist gang du så pappan din: Idag
31.
 Hva ville du forandret i livet ditt: Kanskje finne rett studie og jobb!
32. Hva hører du på akkurat nå:Ingenting i skrivende øyeblikk
33. Har du noensinne pratet med en person som heter Victoria: Ja,min tremenning.(datteren til kusinen min)
34.
 Hva går deg på nervene akkurat nå: hmm, ingenting.
36. Hva er ditt virkelige navn: Nina Christine Gundersen
37. Sivilstatus: Free as a bird
38.
 Stjernetegn: Krepsen
39.
 Gutt eller jente:  Jente
40.
 Alder: 22 år.
41.
 Ungdomskole: Gjerdrum
42.
 Videregående: Jessheim
43.
 Hårfarge: Lyst brunt
43.
 Langt eller kort hår: Langt
45.
 Høyde: hmm,rundt 172/173-ish.
46.
 Er du betatt av noen: Ikke noen nå.
48.
 Piercinger: Kun ørene mine
49.
 Tatovering: Ja.. 1 stk!
50.
 Høyre- eller venstrehendt: Høyrehendt.

VILLE DU:

51.
 Kysset kjæresten til din bestevenninne: Nej,nej!
52.
 Sovet alene under åpen himmel: Har veldig lyst,men er litt pyse.hehe
53.
 Dumpet en venn framfor kjæresten: Nei
54.
 Ha sprunget naken ut på en fotballbane bare for å komme på tv:Nei og det er ikke noe jeg vil finne på å gjøre.
55.
 Brukt en hel dag på shopping: Det har jeg!
57.
 Tatt på puppene/brystet til en av samme kjønn: Nei
58. Blottet deg for en du er glad i på web: Nei
59. Ha oppkalt barnet ditt etter deg: Hadde vært litt merkelig,så tror jeg ikke hadde gjort det.
60. Springet 1 mil bare for å se noen du er glad i: Gått kappgang kanskje. Men meg løpe? tsktsk. Det skjer ikke,har dårlig kondis.AKKURAT NÅ:

61. Spiser: Ingenting. Spist middag(spagetti og kjøttsaus)
62.
 Drikker: Cola
63.
 Nå skal jeg: Se på tv.
64.
 Venter på: Ingenting
65.
 Hører på: Tven..

FRAMTIDEN DIN:

66. Lyst på barn: Det har jeg lyst på!
67.
 Lyst til å gifte deg: Har veldig lyst til det når jeg har funnet den rette!

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?

69. Lepper eller øyne: Øyne.
70.
 Kyss eller klem: Hmm,en god klem er ikke å forakte.Heller ikke en god kyss:)
71.
 Høyere eller lavere: Høyere,men trenger ikke å være 10 cm eller noe. men et par.
72.
 Eldre eller yngre: Eldre,evt. samme alder!
73.
 Romantisk eller spontan: Romantisk
74.
 Fin mage eller fine armer: Fine armer
75.
 Tatovering eller piercing: Tatovering
76.
 Voldsom eller forsiktig: Forsiktig.
77.
 Forhold eller bare lek: Forhold
78.
 Bråkmaker eller tilbakeholden: Tilbakeholden.

HAR DU NOENSINNE:

79. Kysset en fremmed: Ja
81. Mista brillene/linsene: Har mistet brillene mine eller lagt de fra meg et lurt sted som jeg har igjen glemt.
83.
 Knust noens hjerte: Nei
84.
 Fått ditt eget hjerte knust: Ja
85.
 Blitt arrestert: Nei! Holder meg unna lovens lange armer.
86.
 Takket nei til en invitasjon til date: Ja det har jeg.
87. Grått når noen har dødd: Ja
88.
 Likt en venn som er gutt: Ja

TROR DU PÅ:

89.
 Deg selv: Er ikke den beste i den avdelingen der. Kunne forbedret litt selvtillit.
90.
 Mirakler: hmm, velger å gå for kanskje der..
91.
 Engler: hmm.
92.
 Himmelen: Er usikker på det, vanskelig det der. Tror vi kommer et sted,men om det er himmel er jeg usikker på.
93.
 Nissen: Haha, trodde på det når jeg liten(barn)
94.
 Kyssing på første date: Hmm,hvis «rette» øyeblikket kommer ..Så hvorfor ikke?:)
95. 
Kjærlighet ved første blikk: Tror ikke det er noe som heter det,men kanskje man starter å få en kjemi som blir bedre og bedre.

SVAR HELT ÆRLIG:

96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: Nej,ikke akkurat.
97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Nei
98.
 Tror du det er mulig og være trofast for alltid: Ja,det tror jeg!
99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten: Mobilen min

Jammen,det tok litt tidå  svare på spørsmålene. Men en morsom og annerledes utfordring! Anbefaler å ta den!

Har du tatt denne utfordringen? Legg gjerne igjen linken!

 

23 thoughts on “99

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

