om bilder og sånt

De siste dagene…

Har det kanskje vært litt stille her på bloggen,men jeg er tilbake nå.  De siste dagene har godt bort med overnattingsbesøk av nevøen min,Sverigetur, kinotur(Young Adult),filmtitting(Kongen av Bastøy) og første (ordentlige) Starbucks kaffen er inntatt.

Skal ikke kaste bort tiden med å skrible ned masse ord,men jeg lar heller en god del bilder oppsummere de siste par dagene.

Ble en del bilder visst,men det er jo som man sier at bilder sier fler en tusen ord. Ville bare si takk for alle kommentarene som har tikket innom selvom jeg har vært fraværende her på bloggen og ellers i bloggosfæren. Jeg skal ta igjen det tapte ifht til bloggbesøk og blogging generelt i helga.

Håper alle har hatt en fin vinterferie hittil! Ønsker alle en god helg!

 

17 thoughts on “De siste dagene…

  1. Så utrolig koooselige bilder, bilder sier jo mer enn tusen ord! 🙂 Håper du har kost deg i vinterferien, for det fortjener du! ❤ Heldige deg som fikk din ordentlige Starbucks kaffen 😉

    1. Takk Birte:) Har kost meg mye i denne vinterferien! Var kjempe glad for «utflukten» til gardemoen med venninnen min. Heldigvis bor jeg og henne ca bare 20-25 minutter med bil.

  2. Det er jo sånn vinterferien skal være! 😀

    Sv; Tror ikke det er noen som er flinke til å spare jeg, vi er ikke alene i alle fall :p

    Yay! Har jo tilogmed rammet inn bilde av den på rommet mitt :p

    // Takk, igjen 🙂 Det var grønnfargen jeg selvfølgelig falt for! ❤

    // Det var det 🙂 Artig å ha prøvd det i alle fall, har et sett til fra et annet merke som jeg må prøve en gang 🙂

    // Da får du gjøre det, den er ganske så søt 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

