om min hverdag · om mine følelser og tanker · Oppsummeringer

2018 – et lite tilbakeblikk i bilder

Da er juleribba blitt spist og siste julebrusen drukket opp. Nok et år har ruslet forbi og et nytt et venter på dørstokken med 365 unike dager. Nytt år – nye muligheter.

Når året heller mot slutten pleier man som regel å ta et lite tilbakeblikk. Og jeg tenkte jeg skulle prøve å ha en liten oppsummeringen av året, men mest i bilder. 2018 har gått fort over og det har vært et år fylt med mye å gjøre på jobb og ikke minst har jeg vært på en reise til Parga (Hellas) med min søster.Parga er et utrolig fint sted å være.🙂✈️

Åndenes Makt har vært innom jobben min (Eidsvoll bibliotek) og undersøkt en del uforklarlige ting som har skjedd over årenes løp. Så det var en spesiell og unik opplevelse.

Det har vært en del kinoturer med venninner, kaféturer,brettspill kvelder, quiz og koselig familie sammenkomster, som har satt igjen gode minner. I november måtte familiekatten dessverre avlives etter å kjempet tappert mot en vond infeksjon i ene beinet, som slutt førte til en blodforgiftning som spredte seg. Det har vært mange tunge stunder etter hun døde (..og det er noen innimellom fremdeles). Perioder med følelsen av tomhet. Men hun hadde et godt puseliv med utrolig mye kjærlighet & omsorg fra oss. Vi savner henne mye 🐈♥️

Jeg har selvsagt lest en del bøker i år også, og en liten oppsummering av bokåret 2018 kommer på bokbloggen min etterhvert.

Håper 2019 blir et år med mange fine opplevelser med venner & familie. ikke minst håper jeg at du som titter innom får en fin nyttårsfeiring i morgen og at 2019 blir et flott år 🙂🎉

Åndenes makt var innom biblioteket jeg jobber på & fjernet en usynlig lesehest. Måtte ta et bilde med programlederen Tom.

Bilde fra Imagine Dragons konserten jeg var på i April.
Ble en del badeturer på Lysdammen. Var en super sommer i 2018!

Hovedøya i Oslo – Badetur

Parga

Parga – Utsikt ned mot stranden som var rett utenfor hotellet vi bodde på.
Katten Miley
Et bildecollage av Miley 🐈♥️
Bilde fra en av gåturene med kollagaen min. En gang i uka går vi tur sammen.

Lattergalla i November

Ravneringene samleboks 🙂

Titt gjerne innom Instagram kontoene mine @ninacg89 & @ininasbokverden

Godt nyttår !

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.