om musikk

Mumford & Sons konsert

tumblr_mg9sewh3uE1rsjrs1o1_400_large Mumford-Sons-Babel_large tumblr_mc0f6y4o0m1rntstlo1_1280_large tumblr_mca7twFJKe1r5zcdfo1_r3_400_large tumblr_mdmhvqeLIN1refi7mo1_500_large tumblr_mg6tfjcbfC1rygxc4o1_500_large tumblr_mg6ttxyiWI1r9qlujo1_500_large

Nå er det snart 87 dager i skrivende stund til jeg,Nina M og Hanne skal på «Mumford & Sons» konsert. Den 11 april 2013 skal det britiske bandet holde konsert. Opprinnelig var konserten satt opp på Sentrum Scene men ettersom det var stor pågang ble den flyttet til Oslo Spektrum. Noe vi var kjempe glade for. Billettene gikk fortere en varmt hvetebrød når de ble lagt ut for salg,og når jeg fikk vite at konserten ble flyttet til større lokale ble jeg glad. Jeg begynte å høre på dette bandet etter jeg fikk noen sang tips fra Nina m. Etter den gang ble jeg helt oppslukt i musikken deres.. I det siste har jeg virkelig lyttet til sangene deres og det er mye fint & vakkert inne mellom linjene for å si det på den måten.

Hvis du ikke har snust borti bandet før er det noe jeg anbefaler på det sterkeste:) ! For å starte å bli «kjent» med musikken deres anbefaler jeg disse låtene : I will wait, The Cave, Hopeless Wandrer,The Boxer,Where are you now,Little Lion Man og Dust bowl dance.

Nå er det bare telle ned dagene til jeg ser de live!

Noen fler som skal på «Mumford & Sons» konsert? eller andre konserter i 2013?

//bilder er linket!

20 kommentarer om “Mumford & Sons konsert

  1. åå så utrolig spennende da, og stort pluss at konserten heller ble i Spektrum.
    Jeg hørte på et par av sangene nå, men tror aldri jeg har hørt de før, men det var slettes ingen dårlig musikk, litt sånn musikk som alle kan like. Tenker at dere gleder dere masse:))

    Ønsker deg en kjempe fin mandag, og en superflott uke:)

    1. Mhm, vi gleder oss alle sammen veldig mye! Vi ble litt smålei oss at alle billettene ble solgt unna når de først skulle spille her i norge,men gleden ble stor når de flyttet den til spektrum:)

  2. Gleder meg! De siste månedene har jeg kun hørt på Mumford & Sons og Florence + the Machine. Får komme oss på konsert med sistnevnte en gang også 😀

    Sv; Det er det, takk 🙂

    1. Mhm:) Blir morro! Er nok ikke så alt for mange som har hørt om de,men de begynner å gjøre seg kjent i verden:) Har hørt om Dj Broiler:)

  3. Vet ikke om jeg egentlig har hørt så mye om de….skal sjekke de ut! Jeg skal jo da ikke på konserten, men det er uansett alltid gøy å være på sånne store konserter!! 🙂

  4. //Kakene var like gode som de ser ut:) Sjokoladekake og mandelkake er de tok kakene jeg kan lage og skryte av selv, for jeg vet de blir gode.. med andre kaker så kan resultatet bli varierende:)

    1. Mhm, alltid fint å ha noe å se frem til! Anbefaler å sjekke ut mumford & sons. Det er litt folkrock mikset en smule country her & der vil jeg si:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.