Bloglove · Inspirasjon og tips

I love your blog award

Det er alltid koselig å få vite at man har fått en pris(award) og I ♥ your blog award er fin måte å gi oppmerksomhet til bloggere! Det var Vestfoldgirl som gav meg prisen og det sier jeg tusen takk for! Denne prisen skal jeg igjen gi videre til fem andre flotte bloggere!

Det er noen regler man må følge når man har fått prisen ,og skal sende den videre:

i-love-your-blog-award1

Noen regler som du må følge når din blogg blir anbefalt:
– Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
– Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
– Kopiere post-it-lappen og sette den på bloggen.
– Anbefalingen skal sendes til kanskje en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.

Skulle gjerne gitt prisen til mange fler,men hvis jeg skal plukke ut 5 blogger så må det være:

Eva Beate  har en kjempe flott og fin blogg! Har fulgt henne lenge nå og setter pris på alle de fine kommentarene hun legger igjen!

Cathrine har en flott blogg hvor hun viser oss de siste bildene hun har knipset. Som forresten er kjempe vakre og stilige!

Johanne  har en en blogg som du ikke kan unngå å like. Den har alt! Flotte og fine tekster akkompangert med enda finere bilder!

Hild Frøya har en flott blogg hvor hun skriver alt fra familielivet i praksis til filmomtaler.

Christine har en variert og fin blogg som kan handle om alt fra mote til bøker. Hun legger igjen mange koselig kommentarer også!

Alle de overnevnte bloggene er flotte og fine blogger som jeg anbefaler alle til å ta en tur innom hvis dere ikke allerede leser dem fra før av! Har mange andre flotte blogger jeg leser , og jeg anbefaler å ta en titt i menylinja ovenfor under bloggfavoritter(psst: som skal forresten oppdateres og fylles ut med flere!).

Håper alle får en fin lille juleaften!

8 thoughts on “I love your blog award

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

