Filmer · om underholdning

An Unexpected Journey

MV5BMTkzMTUwMDAyMl5BMl5BanBnXkFtZTcwMDIwMTQ1OA__._V1._SX640_SY934__large

Om et par timer sitter jeg i en mørk kinosal og glor på The Hobbit: An Unexpected Journey» sammen med Hanne. Skulle gjerne fått med meg den når premieren var i forrige uke,men fikk ikke rasket med meg noen å ha med på kino. Nå gleder jeg meg veldig og er spent!

Er jo lenge siden jeg har lest boken og planen var å få lest den om igjen før jeg så filmen,men det skjer ikke. For heller lese den etter jeg har sett filmen! I går så «varmet» jeg og Marita opp med første filmen i «Ringenes Herre» triologien.

Håper alle får en fin torsdag!

Noen andre som har sett filmen?

20 thoughts on “An Unexpected Journey

  1. Har ikke sett den og kommer neppe til å se den. Jeg er en av de så som ikke liker Ringenes Herre…synes det er ganske kjedelige filmer! Men den er sikkert bra hvis man liker den slags filmer!!

    1. Synd tolkien filmene ikke helt er din type film!🙂 Filmene kan virke litt langtekkelig til tider,men er kjempe bra🙂 Var ikke helt for ringenes herre i starten,men etter å sett de utallige ganger er de en av favorittene mine:)

  2. Sv; Haha, men tror det er sånn med kortskalle! :p Må nok kanskje like sennep for å like mine deviled eggs :p

    Nei, har alltid redigert størrelsen i photoshop, så det kan ikke være problemet. Og har jo hatt samme theme hele tiden…

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

