om høytider

Happy Christmas!

Juletreet er herved pyntet<3

Da var juleaften kommet for å bli igjen og det er kun bare 1 uke igjen av 2012. Føles som 1 desember var i går og jeg stresset med å lese til eksamen. Denne høsten har virkelig flydd unna og det kan jo skyldes ny studie og ny jobb.

WP_001487

Jeg gleder meg mye til å sette meg ned med middagsbordet idag og spise mye god julemat samt være sammen med familie. Jeg kjenner at jo eldre jeg blir så «haster» det ikke så mye med å åpne julegaver,men det er mer koseligere å slappe av ved middagsbordet og ta det rolig. Julegavene er der fremdeles etter julematen er konsumert.

Jeg håper alle får en super fin juleaften! Så blogges vi igjen snart!

16 thoughts on “Happy Christmas!

    1. Takk Cathrine! Ville heller ikke at juleaften skulle gå over! Det er noe spesielt med juleaften. Ikke bare pga gavene,men den julestemningen man får. Det å være sammen med de man er glad i🙂

  1. God jul!!! kos deg masse med dine nærmeste i dag🙂 Jeg gleder meg til julematen…nå lukter det i hele huset! Gavene gleder jeg meg også til, men like mye til de jeg gir bort, som de jeg får!!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

