om diverse ting og tang · om litteratur og bøker

Gjerdrum Bibliotek og Facebook

gjerdrumbibliotekpåfacebook

Da har Gjerdrum Bibliotek kommet seg på Facebook og greier. Jeg spurte sjefen om vi ikke kunne gjøre det, og med et klarsignal mikset & fikset jeg en facebookside for biblioteket. Det er i ledd for å nå flere og selvom vi ikke har helt nådd ut til alle kommer det seg! Ettersom jeg er på facebook mer eller mindre hver dag så tok jeg på med administrator jobben og skal poste kommende events og andre spennende ting i vente. Foreløpig er jo siden i startfasen så jeg skal fikse på et par ting til før den er 100% ferdig!

Så de som er nysjerrig på siden er det bare å sjekke den ut HER! Kom gjerne med tips til forbedringer!

 

 

14 thoughts on “Gjerdrum Bibliotek og Facebook

    1. Så fint å høre Johanne:) Synes også at det er bra at bibliotekene kommer seg på de sosiale mediene! Har hengt opp lapper på biblioteket hvor jeg informerer at vi har fått facebook. Men får spørre hun som har ansvar med nettsiden til biblioteket og sette inn en sånn «like» boks der:)

  1. Sv; Tusen takk! Det regner jeg med at vi gjør😀

    // Pleier som regel å bli ferdig med julegaver ganske tidlig jeg. Har ikke så mange å kjøpe til .p

    // Takk, spiser fortsatt på restene :p

  2. Veldig bra tiltak:) viser seg jo gang på gang at det å annonsere på sosiale medier alltid er en fin og bra måte for å tiltrekke seg oppmerksomhet, og trekke folk til div tilsteldninger:)

    1. Takk:) Er bra å få kommet seg på Facebook:) man dekker større kontaktflate og når ut til folk:) Fremdeles har vi ikke nådd ut til alle sammen,men jobber med det:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

