Bloglove · Inspirasjon og tips

Bloglove #4

På tide med med månedens første Bloglove innlegg,hvor jeg som vanlig lister opp med innlegg fra blogger jeg liker. Få frem det de skriver,som jeg igjen synes mine lesere bør sjekke ut!Mange flinke bloggere der ute!

◊  Iselin er en blogger jeg har fulgt en god stund nå og det jeg liker med denne bloggen er at hun skriver velformulerte og bra innlegg om aktuelle og viktige temaer. I lys av voldtektsbølgen som har vært i det siste har hun skrivet et bra innlegg, sjekk ut innlegget «Women,be safe vs rapist,don’t rape«

Hverdagseventyrer er en av mine favoritt blogger og i det siste på bloggen hennes får vi innblikk i hennes nystartet firma «Monsterfoto» og bildene hun har tatt. Sjekk ut innlegg her og her!

◊ Venninnen min Nina m laget et fint innlegg med oversikt over nyttige internettsider! Jeg falt pladask for beautybay.com og photobucket.com. Sjekk ut innlegget her!

◊ Søsteren min Marita har lest ferdig «Saras nøkkel» av Tatiana De Rosnay og skriver om hennes mening om boka,samt om Vel D’Hiv. Les innlegget her!

◊ Er du en neglelakk elsker og en OPI fan? Grøsser du deg over de dyre prisene for å kjøpe OPI i butikkene i Norge? Hilde har skrevet et nyttig innlegg hvor hun tipser oss en nettside hvor du kan få billige OPI neglelakker (samt merker som Essie, Nubar og Orly)og billig frakt! Sjekk ut innlegget her!

◊  Kari har begynt å teste kule og fine Microsoft programmer. Les innlegget her hvor du blir tipset om et kult program hvor du kan lage bildecollager!

◊ Trenger du noen filmer å se i helgen? Les dette innlegget hos Eileen hvor hun tipser deg om 2 fine filmer å se!

◊ På bloggen til Anette skriver hun om en fin og nyttig app som alle kvinner bør ha på mobilen sin når de tusler ute sene høstkvelder. Den heter Besafe og du kan lese mer om den her!

Elisabeth har skrevet  et bra og reflektert innlegg om «den perfekte kvinnekroppen» og diskuterer dette igjen.

 

Var ikke så mange tips å komme med,men skal fylle på hvis jeg kommer på noen etterpå! Men bare tips meg om flere innlegg!

 

Publisert den 3.november 2011 @ 22:07

 

17 thoughts on “Bloglove #4

    1. Anbefaler begge to!:) Er snart ferdig med «The help»,og det er en bok jeg kommer til å få lese igjen:)

      Bare hyggelig Iselin! Du skriver om viktige temaer på bloggen din og det liker jeg å lese om!

    1. Takk, jeg følte jeg trengte litt forandring på bloggen også:) Litt annerledes enn det jeg vanligvis pleier å gå for.:)
      Så koselig å høre at du liker innleggene:)

  1. Fint innlegg med fine bloggtips. 😉 Fint design også. 🙂

    Sv. Vet ikke om det går an å få bokeheffekt med kompaktkameraer, men tviler i grunn litt på det egentlig. For å få bokeheffekt med speilrefleks skruer du objektivet over til manuell fokus og stiller fokuset inn sånn at alt blir uklart. Da vil lysene som du tar bilder av skape en slik effekt. 😉

  2. Her var det MANGE fine som jeg har lest, men jeg er sikker på at de jeg IKKE har lest er fine også, så jeg klikker meg dit 😀 takk skal du ha ;D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

