Balsam for ørene · om musikk

Balsam for ørene #8

Ettersom jeg har kommet over et par nye sanger som går på repeat på min kjære Ipod hadde jeg veldig lyst å dele de sangene med mine lesere.

James Morrison med » I Won’t Let You Go»

Etter jeg hørte han synge på Senkveld for et par uker siden ble lysten for å høre på ham igjen vekket. Han har en særegen stemme og skriver fine sanger. Han har kommet ut med et nytt album kalt «Awakning» (hvis ikke jeg surrer nå). Har ikke sjekket ut albumet ennå,men kanskje jeg gjør det ettersom sangen «Won’t Let You Go» falt i smak.

Coldplay ft. Rihanna med » Princess of China»

Vanligvis pleier jeg ikke å høre på Coldplay så utrolig mye,men har et par favorittsanger fra de . Denne sangen kom jeg over ved en tilfeldighet og vet ikke om den er kjent eller ei. Er ikke den som kommer over musikken eller «den nye sangen» først for å si det sånn.

Jason Derulo med «It Girl»

Nok en av sangene jeg kom over på «Nrj.no Euro Hot 30» og den er sånn sang som lett kan komme «på hjernen». Noe den har gjort på meg.

Hvilken sanger hører du på for tiden? Noen tips?

Publisert den 3.november 2011 @ 15.30

14 kommentarer om “Balsam for ørene #8

  1. digger james morrison og «it girl» 😀
    jessie j ft. david guetta – repeat
    one direction – gotta be you
    pixie lott – all about tonight
    ed sheeran – little bird
    🙂

  2. Jaaa tusen takk for gode tips som jeg faktisk ikke hadde hørt om! Jeg synes sangen til Ed Sheeran – The A team som var på senkveld sist var fin:) Han hadde også mange andre fine sanger:)

  3. Disse sangene er kjempefine! Jeg har også dilla på Bruno Mars sin «It Will Rain». Det er soundtracket til den nye Twilight filmen 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.