Inspirasjon og tips · om musikk

ALL MY DEMONS GREETING ME AS A FRIEND

aurora

Etter jeg først hørte Aurora (Aurora Aksnes) på Senkveld i fjor (tror jeg)ble jeg så og si trollbundet av stemmen hennes og ikke minst musikken hennes.  For et par dager siden mottok jeg debutalbumet hennes «All my demons greeting me as a friend» i postkassa mi og har siden da,  hørt gjennom den et par ganger. Noen av sangene har jeg kjøpt tidligere som singler og andre hørt på nett.

Elsker når musikken treffer en «nerve» og man får frysninger (og gåsehud) over hele kroppen. Når musikken kan få deg til å slappe av og tenke på noe helt annet.Det er enkelte av sangene hennes som har den effekten på meg. Musikk for meg er en viktig del av hverdagen og iPoden min er en trofast følgesvenn. Det føles merkelig og rart de gangene jeg har glemt iPoden eller at den har ladet ut.  Så nå vil jeg tipse videre om musikken hennes til andre musikkelskere! Under kommer et par av sangene (fra debutalbumet) som jeg liker veldig godt!

Har dere hørt noe på Aurora før? Hvis ikke anbefaler jeg hennes musikk videre! Ønsker alle en fin kommende uke!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

