om min hverdag

Romjul(vindus-)shopping

Skal ikke lyve å si at jeg nettopp er kommet hjem,men nettopp fått somlet meg  til å skrive om min fine dag med Camilla,Gry og Christine.

Køh
Kjempe god Club Sandwich hos Café Køh i Lillestrøm

Møtte på Gry og Christine på Lillestrøm torv og vi lusket rundt på senteret før vi fant veien til Kafé Køh i Lillestrøm(i  Storgata). Det var kjempe koselig å treffe de igjen ettersom det er ikke ofte vi får møtt hverandre med skole,jobb og annet styr.

 

Neglelakk fra MNY(maybeline new york)
Fin lys/turkis blå farge fra merket «Maybeline New york». Kr 39,00 på Cubus.

Kjenner jeg begynner å bli sigen etter all gåingen på senteret, ble mye vindusshopping ,men jeg fikk kjøpt meg noe smått så jeg skal ikke si at jeg kom tomhendt hjem. Kjøpte meg neglelakk fra mitt nye favoritt merke MNY (Maybeline New york). Så var det kjempesalg på Cubus, så jeg kjøpte meg en av de «Juletshirts» som hadde fine prints, en som står unwrap me,med sløyfe på. Rakk ikke å ta bilde av den. hehe ,men skal bruke den som nattaskjorte…

Håper alle har hatt en fin mandag! Tror ikke det blir lenge til jeg legger meg,men skal aldri si aldri!

Her hjemme i stua ser de på «Pirates Of the Caribbean 2: dead man chest» på kanal 4 (svensk). Har sett filmen et par ganger fra før av,så jeg sitter å småtitter av og til.



7 kommentarer om “Romjul(vindus-)shopping

  1. Åh se her ja! Du våget deg over på wordpress ja 🙂 Jeg elsker alle mulighetene som er her jeg, syns det var uendelig. Selv om jeg egentlig ikke har tålmodighet til å sette meg inn i ting hehe 😀 Jeg har også handlet idag. Ikke vindu-handlet men ekte. Det tok virkelig på, selv om det ikke var særlig kaos i butikkene!

    1. Ja, jeg turte å våge meg over til wordpress.com. Var mye om og men,men så tok jeg steget! Mye muligheter her! Er en del å sette seg inn på wordpress.com, men kommer etterhvert! Prøvde å høre om han på lettpånett.no kunne hjelpe til,men det var bare til egne domener. Men får prøve meg frem!tihi.
      Kan tenke meg at handlingen tok på, regner med at thea ikke har poppet ut ennå?hehe.
      Var ikke så mange folk på det kjøpe senteret jeg var på idag heller,kanskje folk fremdeles er i dvale etter helgen?hmm..

  2. Hellu på den nye bloggen din!
    Den maten så mæget så god ut, jeg elsker club sandwich, perfekt blanding av varm og kald mat i ett. Snakker om shopping, så gleder jeg meg kraftig til å kunne gå litt berserk på Galleriet her i Bergen, som jeg fikk to gavekort til i julegave – elsker gavekort! Det er så mange som synes det er en kjedelig gave, men det er det ikke til meg; til meg er det virkelig supert, jeg digger det:D

    1. heisann deisann rebella. koselig å få kommentar fra deg vettu! Club sandwich er kjempe digg og fikk «blod på tann» etter å spist det mange ganger i Hellas på studieturen. Ved siden av chicken Souvlaki og pizza ristorante ,så var sandwicher favoritten.=)
      Synes gavekort er ganske greie for de som «har alt» og de man er ganske usikker på hva man skal kjøpe til=)

  3. SV; Skjønner jeg så godt; det er vanskelig, nærmest klin umulig, å slite seg vekk fra skjermen når man først har satt på favorittserien sin;) Det blir maraton hver gang, hihi;D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.