om min hverdag

Et statistisk tilbakeblikk på 2015

Hver år tikker det inn en årlig rapport på hvordan bloggåret har vært for oss som har wordpress.com (klikk på lenken i slutten av blogginnlegget for å se resten av rapporten for bloggen min. Merk at siden er på engelsk!). Utrolig kjekt å ha et lite tilbakeblikk på året som har flydd unna.  I forhold til året forut har jeg dessverre ikke vært så aktiv på bloggen.  I år har det dessverre bare blitt 7 poster som har blitt publisert! hehe.

Har kanskje mistet litt «blogg-gnisten» i de siste årene kombinert med skole og jobb. Kanskje det er litt klisjé å si det, men skulle ønske døgnet hadde mer en 24 timer. Det kan gå flere dager eller en uke/to, før jeg slår på pcen å sjekker ting og tang.

Skal ikke love noe som jeg ikke kan holde, men jeg håper 2016 blir et år hvor jeg kan få skrevet litt mer på bloggen  og få børstet litt støv på bloggleselisten jeg har i netteleseren min!

Med det ønsker jeg alle sammen en riktig godt nyttår! Håper 2016 blir et flott år for alle sammen!

Here’s an excerpt:

A San Francisco cable car holds 60 people. This blog was viewed about 2,500 times in 2015. If it were a cable car, it would take about 42 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

