om min hverdag

På repeat

Det er en stund siden jeg har børstet støv av hverdagsbloggen min. Tenkte jeg skulle titte innom og gi fra meg litt lyd, i form av musikk tips. I de siste par uker har jeg kommet over mye bra musikk som jeg vil dele med dere.  Musikk smaken vil jeg si er ganske variert, men skal ikke skyve under et teppe at jeg hører mest på pop.

Hentet fra Flickr (Austin Kirk). CC BY 2.0
Hentet fra Flickr (Austin Kirk). CC BY 2.0

For min egen del hører jeg så og si på musikk hver dag. For min del kan musikk gjør en trist og grå dag litt bedre. Under viser jeg til en del sanger som har gått på repeat på min kjære iPod.

Og for sitere Bono «Music can change the world because it can change people.»

 

Hvilken sanger går på repeat hos dere?

3 thoughts on “På repeat

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

