om min hverdag

«Deep summer is when laziness finds respectability»

For godt over en uke kunne jeg virkelig puste lettet ut da de aller siste eksamens karakterene ble lagt ut på Studentweb. Nå kan jeg endelig skimte med en bachelorgrad i Bibliotek-og informasjonsvitenskap. Nå er jeg ferdig utdannet bibliotekar =)

IMG_1289Det har vært tre år med masse hardt arbeid, pugging, pensumlesing, forelesning, skoleeksamener, katalogisering, klassifisering og oppgaveinnlevering (og mye mye mer). Studenttilværelsen har ikke vært en dans på roser, og de to første årene slet jeg veldig mye med nakkeproblemer som gjorde at jeg ble utrolig svimmelig og utslitt, som igjen gikk litt utover skolen i form at jeg ikke orket å gå på forelesninger. Men takket være fysioterapi, kiropraktor timer og litt egentrening har jeg klart å bli atskillig mye bedre. Foruten det har jeg iløpet av de tre årene  blitt kjent med flotte folk og det blir merkelig å ikke sitte  med de på forelesning til høsten.

Jobbsøke prossessen har allerede vart en stund for meg,og selv om det har vanket i et par avslag må jeg bare forsette. Jeg kjenner det kribler i kroppen etter å begynne og jobbe, og det blir spennende å se hvordan høsten 2015 blir for min del. Før den tid er sommerferien kommet til «dørterskelen». Været har kanskje ikke visst seg fra sin beste side, men jeg kjenner at det blir kjempedeilig å ta seg en velfortjent ferie etter å blitt ferdig med studiene.

IMG_1283I løpet av juli måned skal jeg og søsteren min en liten kort tur til Praha. Dette er noe jeg gleder meg mye til. Så hvis det er noen som er innom her på bloggen, som har vært i Praha, så er det bare å legge igjen tips i kommentarfeltet til hva vi kan finne på!Foruten en liten tur ut av landet, skal jeg på en hyttetur med foreldrene mine og nevøen min i Øyer.

IMG_1224Det skal også vanke i litt oppdatering på tvserie fronten også. Som den tvgeeken jeg er, har jeg en god del tvserier jeg (prøver) å følge med på. I de siste par årene har enkelte tvseriene for min del blitt lagt litt på vent, mens andre har jeg fokusert  mer på. Nå gleder jeg meg til å ha noen late dager med å glo litt på tvserier og ta igjen det tapte, og ikke minst lese med bøker. Har en enorm haug på pulten min som venter på å bli lest. Det vanker kanskje også et innlegg hvor jeg tipser om hvilke bøker dere kan lese på stranda eller på hytta i sommer, etterhvert! Så titt gjerne innom bokbloggen min i tiden fremover!

IMG_1131Denne bloggen skal jeg saktig,men sikkert begynne å tørke litt støv av. Kanskje friske opp litt designet.  Hvis jeg ikke er å finne her kan dere som alltid finne meg på sosiale medier:
Instagram (Hverdag/Bokblogg)|Twitter| Snapchat: ningun89

IMG_1135

Håper alle sammen får en fin sommer!

Sitat i innleggets tittel er hentet fra her!

 

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

