om min hverdag

Bacheloroppgave om e-bøker

Postet denne opprinnelig på bokbloggen min,men velger å dele den her også!

I Ninas Bokverden

PhotoGrid_1428408712613

Tiden flyr virkelig unna nå, og det er ikke lenge til jeg skal levere inn bacheloroppgaven min. Jeg har ikke skrevet så mye om den på noen av bloggene min(hverken bokbloggen eller hverdagsbloggen). Det overordnet tema for oppgaven min er  «e-bøker i folkebiblioteket» , men jeg ønsker å undersøke om bibliotekbrukerne som låner e-bøker i folkebiblioteket besøker det sjeldnere enn før, og hva de tror om sin fremtidige bibliotekbruk. . Det er derfor ønskelig å intervjue bibliotekbrukere som bruker biblioteket, men som også låner e-bøker(enten via eBokBib, eBib eller BS Weblån).

Processed with VSCOcam with t1 preset Bøker lånt via appen eBokBib.

Oppgaven springer ut av en liten undersøkelse forleggerforeningen gjorde i fjor, og hvor deler av resultatene ble visst under en forelesning på Høgskolen i Oslo og Akerhus for første års studenter ved bibliotek og informasjonsvitenskap(bachelorgrad).  Selv om tallene ikke noe å bekymre seg over foreløpig, ble jeg nysjerrig og bestemte meg…

View original post 186 more words

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

