om min hverdag · om min skolehverdag

The road ahead

Hei bloggen og godt nyttår til deg. I år har jeg tenkt å børste ordentlig støv av deg og hindre at det blir et fint lag av det igjen. Bloggen er en utrolig flott sted å få luftet tankene litt og få litt respons på ting. Det siste året har det jo ikke vanket i det mest spennende tingene,men jeg har kjent på at det er godt å vite at bloggen er der tilfelle skrivekløen kommer tilbake.

oppgaveskriblingskole2015Tiden fremover blir en tid fylt med oppgaveskriving(samt koding av en ebok som er en del av gruppeeksamen) i både valgfaget mitt (BIBV3000 E-bøker) og ikke minst jobbing med bacheloroppgaven min. Foruten det må jeg ta opp eksamen i et fag som jeg hadde høsten 2014 ettersom jeg strøk på det. Det var en strek i regningen for å si det mildt ettersom jeg var heldig å bestå den muntlig eksamen i det faget. Sånn går det av og til, og nå har jeg ristet av meg irritasjonen og ikke minst skuffelsen over ha stryket. Det er jo ikke verdens undergang å styrke, og men det er jammen meg en kjip følelse. Nå jobber jeg med konten og har samtidig klaget på karakteren i håp om at stryket blir omgjort til bestått etterhvert. Uansett må jeg skrive eksamenartikkelen om igjen og levere den, og krysse fingrene for at det går bra.  Kort fortalt; jeg har litt å gjøre i tiden fremover!

vinter2015 Så nå skal jeg løsrive meg fra datamaskinen og legge meg ikke om alt for lenge. Helgene flyr unna som vanlig, hvor ukene dagene har en tendens med å snegle seg fremover. Inntil neste gang jeg stikker innom bloggen får de som er innom å leser ha en riktig fin februar måned!

 

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

