om min hverdag

Høstens farger

image

Ser ut som jeg ta frem støvkosten og børste litt støv av bloggen. Er nok et kjent fakta at de 24 timer vi har tildelt i døgnet holder ikke, og  når man er 3.års student med X antall arbeidskrav og bacheloroppgaven hengde over topplokket, blir det ikke viet så mye tid til blogg eller pc rett å slett.

Er litt hakk i plata det med at jeg unnskylder meg for lite blogging,men den «lille» bloggern i meg klarer ikke helt å slå vekk blogging. Det å få kunne luftet tankene sine et sted, og dele hverdagslige ting & tang med de som titter innom.

image

Den siste tiden har jeg ikke vært foruten høstens plage aka forkjølelsen og selv om man helst ikke vil ha den, er det greit å få det unnagjort før eksamensperioden setter virkelig inn.

Forrige uke fikk jeg endelig fått tatt  tatovering jeg har gått rundt å tenkt på lenge. Jeg tok en latinsk setning «Amor Librorum Nos Congregat» som betyr på norsk «Vår kjærlighet til bøker forener oss»,på ryggen(nedenfor nakken).

Opprinnelig skulle det bli » Amor Librorum Nos Unit» ,men etter å rådført meg med en bekjent som har master i latin ble det til det første. Begge versjonene av setningene betyr akkurat det samme,men den ene er mer språklig korrekt.

Merkelig å ha enda en  tattovering.Tok en på leggen for 4 år siden og har siden den tid hatt ønske om å få en ny én. Så det er viktig å bruke god betenkningstid før man hopper ut i det. Dette er noe som er permanent og blir ved deg hele livet.

image

Jeg ble tatovert av flinke Hilde hos Tro,håp,kjærlighet Custom tattoo & Piercing,som ligger i Storgata(Oslo). Anbefales å stikke innom der hvis dere vurdere å få en tattovering.

image

Selv om det er høstferie så kan jeg ikke senke skuldrene helt. Er en del som må gjøres,men det skal nok bli en pause innemellom til å glo på tvserier,lese en bok innemellom pensum og høre på musikk. Håper alle har hatt en fin uke hittil!

2 thoughts on “Høstens farger

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

