om min hverdag

Bad Neighbours

DSCN0148

Siden sist innlegg har tiden flydd unna på grunn av praksisen. Noe som jeg trives kjempe godt med. Jeg holder på med en undersøkelse som har med lesesirkler å gjøre, og det blir spennende å få kommet ordentlig i gang med oppgaven etter alt tolkningen av datamaterialet er ferdig.

Oppgaven skal heldigvis leveres 10 juni,så jeg har fremdeles tid på meg. Men jeg kjenner at det skal bli deilig med sommerferie nå. Kroppen higer etter fri og pause fra alt skolerelatert stress. Nå er jo 4/5 eksamener bestått og praksisrapporten er den siste rest. Består jeg 5/5 eksamen er jeg klar for 3 år på studiet og et stort steg nærmere å bli bibliotekar!

Innen den tid skal jeg ta meg en liten pause og dra på en kinotur med den faste gjengen i morgen. Vi skal se på komedien «Bad Neighbours» . Noen som har sett den?

Jeg håper alle samme får en flott helg!

2 thoughts on “Bad Neighbours

  1. Hei. Bare lirte på om du kunne hjelpe meg med en ting, når jeg skal legge inn blogguart i designet mitt, så blir blogguart bare helt blank.. tallene vises ikke eller noe! Vet du hva jeg gjør feil? Hva gjorde du når du la inn blogguart i designet ditt?🙂

    1. Hei. det er en stund siden sist,men jeg husker at jeg først la inn en egen kode i et eget innlegg før jeg la inn selve blogguart koden i sidemenyen:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

