om min hverdag · om mine følelser og tanker

Icarus is flying to close to the sun…..

landskaputsikt

Hei kjære bloggen som ikke har fått oppmerksomhet i det siste. Mye av grunnen til det er  at skolen spiser opp en god del av de 24 timene jeg har til rådighet. Jeg hadde håpet at blogglysten hadde kommet mer etter i høst,men det ser ut som den er ikke helt på topp ennå. Føler jeg har falt utenfor «bloggbobla» som jeg befant meg i og vil heller gi 110 % på bloggingen hvis jeg føler for det. Har blitt gjort  litt halvhjerta forsøk iløpet av de siste månedene.

Er litt hakk i platen dette her,men ville bare titte innom for å si at bloggpausen er på igjen. Jeg må bare trykke på pauseknappen og håpe at blogglysten er på topp igjen når jeg har fått alle de 3 gjenværende eksamene på avstand. Blogging har jo alltid vært en del av livet mitt og det føles litt stusselig (skal jeg være helt ærlig) å ikke ha den lysten å få noe ut på «papir» og gi dere et lite innblikk i hverdagen min.

Før jeg trykker på «pauseknappen» vil jeg tipse dere om litt musikk og tvserier + mer . Måtte få dette ut av systemet:)

Musikk

..Derav blogginnleggets tittel

Andre sanger av de: Say Say + Glacier er flotte!

Tvserie

Chicago_PD_Promotional_Logo-source-wiki
Chicago PD er en hardtslående politiserie som viser hverdagen til et team som består av ulike personligheter som igjen skaper en spesiell dynamikk i gruppen. Dessuten er Sophia Bush som er kjent fra tvserien «One Three Hill» med og jeg måtte bare sjekke ut Chicago PD av den grunn:) Serien har blitt fornyet og sesong 2 kommer nok til høsten.

images

Har du sett den versjonen med Johnny Depp vet  du kanskje grunnlaget /basen for serien,men det tvserien gjør som ikke filmen ; er å dra konseptet lengere og helle opp i en dose skumle saker, og ting som du får gåsehud av. Serien går på TV3,men tror den har tatt en pause. For å si det sånn så har det ikke ennå kommet en episode hvor jeg ikke holder hendene foran øyene mine (heldigvis ikke gjennom hele episoden endog). Så elsker du spenning og skumle saker er denne serien for deg!

Litteratur

Hvis du skal lese kun én bok i år anbefaler jeg :

8252183239
Denne boka er nominert til bokbloggerprisen i år og det er laaaaaaaange ventelister på bibliotekene i Oslo & Akershus. Les mer om den her!  Må nesten bøye meg i støvet for Agnes Ravatn sin bok og jeg anbefaler den sterkt!

 

2014-03-25 14.09.55

Der fikk jeg skriblet ned det siste! De fleste som titter innom her vet at mine bloggpauser er ikke av den lange sorten og håper at denne her ikke blir det! Med det ønsker jeg alle som titter innom en flott tid i vente med våren (som forhåpentligvis er snart 100% på anmarsj) !

PSSST: MÅ bare tipse dere om en kjempe bra konkurranse hos Ida. Hun er mester på å lage flotte headere og nå er det du som kan vinne en header laget av henne. Klikk her for lese mer hva DU må gjøre for å vinne én!:) (frist innen 4.april)

Som vanlig er jeg å finne på : Instagram og Twitter. Snapchat er jeg også å finne : Dra musen over her for å se brukernavn —>ningun89
 

One thought on “Icarus is flying to close to the sun…..

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

