Balsam for ørene · om musikk

Balsam for ørene #21

Musikkelskeren i meg har gjerne lyst å dele et par favorittsanger som for tiden surrer rundt på Ipoden min ofte,og sist «Balsam for ørene»-innlegg var 23.april 2013. Så ting har skjedd litt siden den tid og etter bloggpausen i høst 2013 har nye sanger kommet og gått,og de sangene under er kanskje ikke «helt» ny i den forstand.

Denne sangen har bl.a blitt sunget av artisten Birdy,og jeg er ikke sikker om det er hun som har laget cover av  The Nationals sin «Terrible Love» eller visa-versa. Men jeg hørte denne versjonen i en episode av «The Vampire Diaries» i fjor og falt helt pladask for den. Det er noe med den som får følelsene frem. Birdy’s versjon kan dere lytte på her, og den ble visst i reklamesnutter til sesong 6 eller 7 av «Grey’s Anatomy» på tv2.

Mener jeg har hørt sangen ovenfor av Amercian Authors etter eller annet sted. Enten det er i en reklame eller i en tvserie. Men føler jeg har hørt den før og nylig kom jeg over den for et par dager siden.

Ja,det ble en god del sanger. Har mer på lager for å si det sånn! Men dere for gjerne tipse meg om flere sanger eller artister som er verdt å sjekke ut.

 

2 thoughts on “Balsam for ørene #21

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

