om min hverdag · om min skolehverdag

Back to school

2013-05-20 12.46.29-2

Skolen har nettopp begynt igjen og jeg føler meg tvert i mot uthvilt som jeg trodde jeg skulle bli etter juleferien. Juleferien som var etterlengtet endog litt kort (føltes det som), gikk bort med å gjøre ferdig mappeeksamen som jeg skal få levert inn i morgen. Bloggingen skal jeg forsøke å holde vedlike,men jeg kan ikke garantere noe. Blogglysten går opp og ned som berg-og-dalbane,og tiden jeg har blir spist bort av å lese pensum og forelesninger. Ser virkelig frem til jeg blir ferdigutdannet bibliotekar og slipper av stresset med å lese pensum,lese til eksamen og jobbe med X antall arbeidskrav samtidig.

2013-12-11 15.28.22

Tror dette semesteret flyr fort unna og det kommer til å bli hardt å stå opp halv seks minst tre ganger i uka i tiden fremover. B-menneske i meg jublet ikke når jeg så timeplanen fremover og selvom det blir fint å slutte litt tidligere for å få litt mer ut av dagene,så kommer jeg til å være utslitt når jeg kommer hjem. Men dette kan jeg fikse ved å få en «normal» døgnrytme,eller værtfall prøve. Wish me good luck sier jeg bare!

Nå grugleder jeg meg til å få vite sensur på de tre eksamene jeg har hatt forrige semester,og krysser alt jeg har får jeg består. Høst semesteret (2013) var virkelig ikke helt det beste for meg pga jeg svimmelheten. Det har vært en slags «ond» sirkel at jeg blir sliten av svimmelheten,så ha jeg lagt meg ned for slappe av og så skal forsøke å lese pensum etterpå.Svimmelheten tapper meg litt for energi og den energien trenger sårt til å komme meg gjennom skoledagen og få lest pensum. Så nå håper jeg virkelig at svimmelheten gir slipp snart ettersom jeg verken har tid eller råd til å gå til akupunktur eller kiropraktor i tiden fremover. Skulle bare ønske det fantes noen enkel og rask måte å bli kvitt dette på,men det regner jeg med at det ikke er. Men nok klaging og syting…

Ønsker dere alle en flott januar måned!

 

3 thoughts on “Back to school

  1. Nei uff, synes synd på deg som må stå opp så tidlig!! Uber glad for at jeg bor 2 minutter unna skolen:/

    Håper også at det blir som en ny start dette semesteret, og at svimmelheten din vil bedre seg! God bedring!

  2. Sv; Har skjedd masse ja, lol masse som jeg har glemt også, og masse som ikke egner seg for bloggen, lol :p

    // Hehe, har bare prøvd å glemme at bloglovin eksisterer :p Innså at hvis jeg ville tilbake igjen så måtte jeg bare slette alle uleste innlegg😉

    Men håper blogglysten våres kommer tilbake igjen🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

