om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

Ferie i sikte

image

Merker at det klør litt i fingrene etter å la de fare over tastaturet og produsere en ny post.  Det har vært over 2mnd siden jeg har blogget og tiden har virkelig flydd unna dette semesteret som for min del har vært preget av mye pensum ,  forelesninger,  jobb og litt  sykdom som har satt sine spor på kropp & sinn for å være litt vag.

Jeg føler blogglysten såvidt har begynt å komme tilbake og jeg har virkelig savnet bloggen.

Savnet å få luftet tankene og få tilbakemeldinger fra dere som titter innom. Akkurat nå skribler jeg dette innlegget på mobiltelefon min , ettersom pcen har blitt syk og skal snart på reparasjon.
image

Neste uke har jeg 2stk eksamener og jeg er virkelig i pugge modus.  Jeg kjenner at kroppen higer etter pause fra skolen og jeg tipper at det ikke er bare meg som alene om dette.

Etter de 2 eksamenene, har jeg 1 mappe eksamen som er delt opp i to deler hvor den ene skal leveres innen 20 desember og andre 9 januar 2014. Så 100% juleferie blir det ikke, men det skal bli deilig uansett.  Ta igjen det tapte med blogg lesing og få lest vanlig litteratur igjen.  Bokelsker hjertet har virkelig savnet å kunne nyte en god bok uten å ha pensum hengende over seg.
image

Men jeg får avsluttet dette innlegget å legge meg. Jeg får komme tilbake med en real oppsummerings innlegg om hva som har skjedd siden sist jeg var innom her🙂

Håper at alle har hatt det bra de siste månedene .

Lykke til alle som skal ha eksamen i nærmeste fremtid !

7 thoughts on “Ferie i sikte

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

