om bloggen · om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

Without any title

2013-09-27 14.46.23

Det begynner å gå langt om lenge mellom hver post og jeg følte kanskje det var på tide å stikke innom å få gitt litt livstegn fra meg,men på samme tid dele med de som titter innom bloggen at jeg tar meg en bloggpause på ubestemt tid. Jeg har ny og ned de siste månedene tatt meg en pause,men denne gangen vil jeg ikke si noe særlig om når jeg kommer tilbake eller om jeg gjør det.

De siste månedene har jeg følt at jeg neglisjert bloggen og blogglysten har ikke vært på topp.  Jeg føler jeg har falt ut av «bloggverden» og sliter med å komme inn igjen.

Blogging har vært en del av min hverdag nesten 4 år og det ville være merkelig å gi den helt fullstendig opp. Samtidig vil jeg ikke føle det «presset»(selvom det mest er oppi topplokket mitt) å oppdatere og finne noe å skrive om.

Jeg vil heller poste når jeg har noe å dele med dere flotte lesere,enn å starte en bloggskred med poster som ikke gir mening eller handler om noe som helst(men er bare  (blogg) fyll). Altså kvalitet framfor kvanitet.

2013-09-27 14.50.08

Mye av grunnen til jeg tar bloggpause på ubestemt tid er at det foregår så mye ting i «hverdagen» min og mellom skole/forelesning/x antall arbeidskrav/jobb/pensumlesing føler jeg at jeg ikke har den kapasiteten  til å oppdatere bloggen jevnlig. Det er mye å ta inn og dette semesteret er som et maratonløp og jeg håper jeg kommer meg velberget i mål for å si det på den måten.  Men sånn er det å være student,man har mange baller i luften på en gang og kunsten er å få en bra balanse. Dette er noe jeg sliter litt med for øyeblikket (og det er noe jeg skal jobbe med).

2013-09-19 21.09.37

Selvom det er en bloggpause på ubestemt tid lar jeg fremdeles døra stå på gløtt. Man vet jo aldri nå den blogglysten kommer krypende tilbake.

Når det er sagt så ønsker jeg alle sammen som titter innom en flott høst i venter og jeg håper som alltid at dere har det bra! Er dere nysjerrig på hva jeg holder på innmellom skole m.m er det bare å følge meg på disse sosiale mediene: Twitter/Instagram.

 

I’ll be back!

 

12 thoughts on “Without any title

  1. Jeg kjenner meg igjen, ikke alltid man får tid til alt. Jeg liker heller å blogge når jeg faktisk har noe å dele, og i perioder er det sjeldnere mellom de dagene, men slik er det bare🙂 Fine høstbilder!

    1. Takk Luisa:)Kommer til å stikke innom å blogge av og til,men nå er jeg inne i en periode hvor dagene er fylt med mye skole og det er ikke så mye å dele:)

    1. Fint å høre:) Er ikke alltid like lett å sjonglere alt man skal gjøre med studiene og fritiden. Har fått en fin balanse nå, eller prøver å få en fin balanse mellom skole,fritid og jobb:)Kommer ikke til å være en fremmend i bloggverden og vil titte innom selvsagt i ny og ne.=)

    1. Tusen takk Tonje:) håper å komme sterker tilbake når ting har roet seg ned med skole og alt annet:) Nå har ikke døgnet nok timer til å sjonglere mellom skole(forelesning/pensum),jobbing,fritid og sove:) hehe.. Håper alt er bra med deg:)

    1. Mhm, sant det:) Liker jo å blogge og få luftet tankene & sånt. Men som du sier det er ikke nok timer i døgnet til å sjonglere mellom forelesning, litt fritid, lese pensum,sove osv..

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

