om min hverdag

Break

2013-07-23 00.54.07

Ville bare titte innom bloggen og gi litt livstegn fra meg. Det har blitt langt om lenge mellom hver post og mye av det skyldes at jeg rett og slett har misten blogglysten. Gnisten er borte . Vet ikke hvorfor dette har kommet nå , og jeg som liker veldig godt å få luftet tankene mine og blogge om de tingene som jeg bryr meg om. Men de siste par ukene har jeg ikke hatt den trangen eller rettere sagt lysten til å logge meg inn å blogge i vei. Føler liksom at jeg ikke har noe særlig interessant å komme med.

Så jeg vil heller ta meg en pause på bloggen frem til blogglysten kommer frem, og kanskje nå som sommerferien er på hell og hverdagen (samt skole) starter så vil den blogglysten titte frem etterhvert. Men inntil da vil jeg bare takke alle som har titte innom selvom jeg var dårlig med å kommentere tilbake og besøke bloggene deres. Jeg skal prøve å bli flinkere å besøke deres blogger.🙂

2013-07-20 17.18.42

Inntil skolestart skal jeg nyte sommerferien videre og prøve å få lest masse «vanlig»bøker før skolen setter inn for godt. Hittil har det var labert på lesefronten,men jeg håper det blir bedre.

2013-07-26 17.56.01

Håper alle sammen har det bra ! Ha en super sommerferie videre!

 

Pssst: Selvom det ikke er noe aktivitet her hender det at jeg er å finne på instagram, Vine(@Nina G) og Twitter.

 

 

16 thoughts on “Break

  1. Håper du har en super sommer selv og fint innlegg. Og jeg får inntrykk av at de fleste bloggene jeg leser er litt i pausemodus for tiden og det går jo greit, det er jo sommer. Da er det mye bedre å nyte sola og en god bok =D

    1. Har hatt en super sommerferie:) Synes den har forsvunnet ganske fort:) hehe sånn går det når man jobber en del og har nevø på overnattingsbesøk på flere dager:) Men har hatt tid til å nyte sola ,badet og lest bøker:) håper du har hatt en fin sommer:)

  2. Det blir ofte litt labert på sommeren, sånn har jeg følt hver sommer. Og blogging skal jo ikke være en plikt. Så skriv når du føler for det og kos deg videre før skolen starter!!

  3. Noen ganger mangler blogginspirasjonen helt – forhåpentligvis kommer den tilbake Nina🙂 Uansett, nyt resten av sommeren! Kos deg med hva enn du fyller dagene dine med!

  4. Virkelig ditto! Føler også tiden virkelig ikke har strekt til å det siste for min del, men vil jo gjerne komme inn i det etterhvert og få blogget om min nye hverdag🙂

    1. hehe, er nok mange som har dabbet av litt med blogging. Liker jo somsagt blogging,men føler jeg ikke har noe å blogge om akkurat nå. gnisten er litt borte. men jeg håper å komme sterkere tilbake snart:)

  5. har samme boka som deg hjemme, men har ikke fått begynt på den enda. kjedelig at du føler det sånn, men forstår deg ganske godt også. tror ofte det blir sånn om sommeren og man er mye ute. bloggegnisten inne i stua er liksom ikke helt på topp her heller. vi får komme sterkere tilbake til høsten igjen🙂

    1. Så bra.=) har ikke fått lest så mye videre. men blir nok mer lesing etterhvert:) Vi får komme tilbake sterkere ja:) Liker jo å blogge,så det er jo ikke det.men så er det å ha noe å blogge om og ha lyst:) hehe

  6. Den skjønner jeg! Det kommer i blant. Selv blogger jeg for tida mest for at jeg selv skal huske ting i senere tid. Og det er egentlig fint. Min egen online dagbok!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

