om min hverdag

Sommeren så langt……

Tenkte jeg skulle stikke hodet innom bloggen en liten tur og gi en liten update på hvordan sommerferien hittil har vært for min del.

WP_002777

Det har ikke vært så mye liv  her på bloggen og det skyldes mye at hverdagene går unna med jobbing, sitte ute å slikke sol når den titter frem, glo på tvserier eller sitte med nesa i en bok. Blogglysten for min del har  det blitt mye mindre og det er vel kanskje sånn når sommerferien setter ordentlig igang. Ellers så har jeg slappet av denne sommerferien og ser frem til flere «slappe-av-dager» hjemme før skolen begynner igjen.

Foruten å sitte inne å glo på tvserier eller lese bøker  har jeg begynt å gå lange turer og årets første(laaaange) tur var med søsteren min og den var på 9,23 km. Årets første bad har blitt tatt på den lokale badevannet(Lysdammen) og som alltid var det en kald opplevelse.

capture-20130720-204824

WP_002810

I morgen(21.juli) fyller denne bloggeren hele 24 år og skal ha et familieselskap(noe jeg gleder meg til).

Selvom jeg ikke er inne å blogger hver dag så er jeg en ivrig instagrammer. Følg gjerne profilen min online her eller følg meg på @ninacg89.

 

13 thoughts on “Sommeren så langt……

  1. Gratulerer med overstått, håper du hadde ei kjempefin feiring!!🙂
    Høres ut som sommeren din har vært fin hittil, så herlig med lange gåturer!!

  2. Sv; Hehe, det er kanskje ikke så rart når den har vunnet Oscar for beste film :p

    // Får nok møtes i Oslo, ja😀 Er jo i grunn like langt til Oslo fra Moss som fra Kløfta😉 Får håpe det :p

    // Hehe, men tror kanskje treern ble min favoritt🙂

  3. Grattis med overstått bursdag;)
    Ser ut som sommeren har vært fin hittil.
    Samme her, bloggen går litt i glemmeboken når det er sommer, spesielt når sommeren virkelig har vist seg her i Bergen også!! CAN YOU BELIEVE IT?
    Kos deg videre!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

