Filmomtale/tips · om underholdning

Hangover part III

Bradley+Cooper,+Justin+Bartha,+Zach+Galifianakis+og+Ed+Helms+i+The+Hangover+Part+III Bradley+Cooper,+Zach+Galifianakis+og+Ed+Helms+i+The+Hangover+Part+III hangover3 Todd Phillips bringer «The Wolfpack» tilbake i det siste kapittelet i «Hangover-serien». Gjengen har en siste sprell å gjøre før de kan si seg ferdig.

På fredagen tok jeg, Nina m og Hanne oss en kinotur og vi følte det var på tide å få kommet oss på kino.  Forut før denne filmen hadde jeg fått med meg de to andre filmene og likte det jeg så. Det er jo en spesiell humor blandet med litt svart galgenhumor til tider.  I den siste kapittelet hvor vi møter «The Wolfpack» leverer Todd Phillips nok en «hangover» film som får latteren til å sitte løst i kinoasalen og pinlighetene har han heller ikke spart på. Det var tider hvor jeg måtte se vekk fra kinolerretet pga det var ganske flaue hendelser.

Filmen har blitt mottatt litt forskjellig i landets ulike  aviser med alt fra terningskast 2 til 4,  og man kan vel at den siste filmen ikke bringe noe særlig nytt materiale som er forskjellige fra de forut. Det siste kapittelet (filmen) kan jeg vel anbefale for de som likte de filmene forut ,og for de som ikke liker «Hangover» filmene i det hele tatt er nok den siste filmen en du kanskje bør styre unna(evt. leie på dvd hvis du er fremdeles usikker).

For min egen del likte jeg filmen godt og magemusklene mine fikk kjørt seg iløpet av filmen Filmen er verdt å få med seg og den kommer nok til å få plass i dvd hylla mi etterhvert som den kommer ut på dvd. Men liten obs til de som ser filmen på kino, det er et klipp som vises etter av rulleteksten begynner som er verdt å få med seg(som jeg nesten fikk latterkrampe av).

Fra+innspillingen+av+The+Hangover+Part+III

//bilder hentet fra her!

13 thoughts on “Hangover part III

  1. Jeg har bare sett film nummer en, og likte den. Vi vurderte å se denne på fredag (da var vi på kino), men siden vi ikke har sett film nummer to, så falt valgert på den siste Fast & Furious filmen isteden. Grei den også.

    1. Anbefaler det:) Tror det går greit å se nr 3 før nr 2,men er jo greit å få med seg filmene i rekkefølge også. Har lyst å se den siste fast & furious filmen også.men jeg har ikke sett alle filmene.

  2. Jeg digger Hangover filmene og humoren!! Den første filmen var best, men jeg har ikke sett denne siste ennå, skal prøve
    å rekke den på kino før den forsvinner!

    1. helt enig:) Nr 3 var mye bedre en nr 2 av Hangover filmene:) Må nesten få alle filmene i dvdhylla hjemme. regner med at det kommer en samleboks med de tre filmene når den siste kommer ut på dvd:D

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

