om min hverdag

Summer ahead

På fredagen var den siste eksamen levert inn og jeg skjønte ikke helt at det var ordentlig ferie før jeg satt på bussen på vei hjemover. Siden fredag har det vært jobbing og litt kvalitetstid med familien(+ en del tvserietitting på pcen).

2013-06-08 20.43.32

Nå skal ferien brukes til å jobbe på biblioteket, lese mange bøker, være med venner og ta igjen det tapte med tvserie titting derav «Game of Thrones» maraton(Er kjekt at man kan låne tvserier via fjernlån.) og bloggbesøk/lesing m.m.

2013-06-07 15.37.18

Neste uke håper jeg at jeg får kjøpt et nytt kamera ettersom digitalkameraet mitt begynner å gå på siste vers (og så finner jeg ikke det hjemme..)Så det blir ikke så supre bilder annet enn bilder tatt med mobilen eller ipod touchen min.

Håper alle sammen har hatt en fin helg!

 

13 thoughts on “Summer ahead

    1. Har sett 2 episoder av GoT tredje sesong. Er spent på resten av sesongen.:) tror jeg må vente litt til med kamera. kanskje sette det opp på ønske liste til bursdagen min:)

    1. hehe, jupp. Denne sommerferien er etterlengtet selvom jeg må jobbe:) hehe. Kanskje pugge til eksamen også,hvis jeg stryker på ene eksamen(noe jeg håper jeg ikke gjør). Tror jeg skal sette kamera på ønskeliste til bursdagen min eller kjøpe den neste gang jeg får lønning.🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

