om min hverdag · om min skolehverdag

En ferdig, én igjen…

Jeg kan nesten se målstreken nå og jeg kjenner det er på tide med en real sommerferie. Ikke misforstå meg, jeg liker studieretningen jeg har valgt og spent på hva veien videre vil bringe for min del. Men som alle som studerer vet blir man av ukene opp mot eksamensdagene  ganske sliten oppi topplokket.

2013-06-01 16.12.59

KOG 1.2 eksamen som var på fredagen gikk ikke helt bra og jeg tror kanskje det blir å konte for meg til høsten.  Greide 2 første delene,men på den tredje begynte jeg å slite litt. Neste uke er det hjemmeeksamen for meg i faget «Litteratur og Bruker» og den er jeg kanskje litt mer optimistisk for.

2013-06-01 12.53.33

På tirsdagen som var vanket det i Beyonce konsert for meg og tre andre venninner av meg. Det var en bra konsert og selvom jeg ikke hadde hørt så mye på henne som artist det siste året (foruten singler hun har gitt ut) ,fikk jeg etter konserten mer lyst å utforske de tidligere albumene hun har gitt ut.

2013-05-29 02.14.03-2

Så f.o.m neste fredag(7.juni) er det sommerferie for min del og det er noe jeg gleder meg til. Blogging kommer jeg nok inn i igjen for fullt, og samme med blogglesing. Det har blitt ganske lite aktivitet på både bokbloggen min og bloggen her. Det blir også mye tid til å ta igjen det tapte med blogglesing som med alt annet internettaktivitet ble lite av i eksamensperioden.

Foruten å komme fullt tilbake i bloggosfæren gleder jeg med til å få lest enda mer bøker, se på tvserier jeg ikke har fått sett og mye annet. Bloggen har fått litt mer sommerlig preg og nå kan dere også se de siste instagram bildene fra kontoen min der.

2013-05-25 17.42.51

Håper alle sammen har hatt en fin mai måned og at juni blir bra!

18 thoughts on “En ferdig, én igjen…

  1. Synd ikke den ene eksamen gikk helt som du håpte. Skjønner godt at uker med eksamenslesing blir slitsomt i lengden, og at en sommerferie er etterlengtet!

    Hvordan fikk du til Instagram bildene i sidemenyen?

    1. Mhm, får håpe det gikk bedre enn jeg trodde:) Gleder meg til sommerferien:) Jeg skiftet tema og da jeg sjekket på wigdets på utseende fikk jeg valget. Vet ikke om det er noe som er på alle temaer,men hvis du klikker på utseende > wigdetss og sjekker om det står instagram der ,så er det bare å føre inn den wigdetsen inn i sidemenyen og koble instagram kontoen din til wordpress.:)

    1. Mhm, det er deilig å snart være i mål:) Håper jo selv at jeg i det minste består, selvom det blir e eller d,så blir jeg kjempe glad. sensuren faller 26.juni.

  2. Jeg vet åssen du har det….det er helt fryktelig denne perioden med lesing og eksamen! Jeg er glad jeg er ferdig. Men du
    har ferie å se fram mot i hvert fall! det hadde ikke jeg, siden jeg har jobba hver sommer…det har jeg nå fått straffen for,
    med en rygg som streiker sannsynligvis pga for mye stress. Lykke til med siste eksamen🙂 du klarer det fint!!!

    1. Takk:)

      Kan vel allerede nå si at jeg gleder meg til den dagen bachelor graden er levert inn:) hehe.
      Du får ha fremdeles god bedring med ryggen!:)

  3. Synd at din første eksamen ikke gikk så bra, men er vel bare å vente på resultatet. Kanskje gikk det bedre enn du trodde🙂 Håper hjemmeeksamen din gikk bra! Gratulerer med velfortjent ferie🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

