om min hverdag

Some days

Blogglysten ble litt for stor for en kribler etter å skrive og selvom jeg for et par uker siden ble mer eller mindre enig med meg selv at bloggen skulle få være i fred i eksamens perioden. Både så jeg ikke skal bli distrahert og for at dere skal få slippe å lese så mye ensidig om eksamens lesing og pugging(små klaging.hehe).

2013-05-17 09.52.10

Håper alle sammen hadde en super 17.mai feiring med både venner og familie. For min del ble det feiring i Årnes hos broren min og hans familie. Deretter ble det overnatting frem til søndag hvor min svigerinne feiret bursdagen sin på etterskudd.

2013-05-17 01.47.16

Før jeg igjen glir inni i eksamens modus frem til 7 juni ønsker jeg dere alle en flott mai/juni måned! Vil takke de som fremdeles legger igjen fine kommentarer og lykke ønskninger ifht til de kommende eksamene! Er dessverre ikke så mye på pcen for tiden,men skal forsøke i titte innom bloggene deres når jeg får tid!

2013-05-17 01.47.34

Så ønsker jeg alle sammen som skal enten ha eksamener,sitter skriver  ferdig bachelor/masteroppgaver eller skal unnagjøre de siste  tentamner ,masse lykke til!

2013-05-18 22.03.15

Hvordan var 17.mai feiringen deres?

20 thoughts on “Some days

  1. Sv; Hehe, takk🙂

    // Hehe :p Har lastet ned faktisk litt ny musikk nå, tenkte at iPoden trenger nytt liv, og sletter gamle sanger :p

    // Hvaler er fantastisk❤

  2. Så kjekt å se livstegn fra deg Nina;)
    Hadde en stille og rolig men herlig 17 mai;) Pinsehelgen ble godt tatt i mot med SÅ MYE SOL og varmegrader.
    Krysser fingrene for deg i denne perioden, stå på,you can do it!

  3. Jeg var i Lublin i Polen på 17. mai, og hadde en hyggelig dag der. Det var deilig og vaaaarmt og vi koste oss med god og billig mat! Lykke til videre🙂 Du klarer deg sikkert bra på eksamen, det blir godt når du er ferdig!
    SV: Takk for bursdagshilsen🙂

  4. Åh, du kan bare prøve deg å ikke blogge, jeg elsker bloggen din og er innom flere ganger om dagen for å se om du har oppdatert!;) Jeg hadde en veldig fin 17 mai, jeg og samboeren var på grønnland hele dagen hvor vi gikk på tivoli og marked. Veldig morsomt å gjøre noe helt nytt på 17 mai til en forandring😀

    1. hehe, blir ikke helt radiosilence her i gården:) Men mindre aktivitet. Koselig å høre at du liker bloggen:D 17.mai feiringen din hørtes fin ut:) Forandring fryder🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

