om bloggen · om min hverdag

Bloggpause

545166_10151083995880561_861263274_n
Nå som det begynner å nærme seg eksamen tider tenker jeg tar en bloggpause frem mot det. Det er to eksamener jeg har før jeg kan ta meg sommerferie og det er noe jeg ser virkelig frem mot ettersom nå begynner eksamennervene å komme frem. Har følt i det siste lite blogglyst og for at dere skal slippe å høre meg beklage at jeg ikke har tid til bloggen hele tiden , tar jeg heller litt fri fra den.  Håper å komme tilbake med ny giv!

 

Håper alle sammen får en fin mai måned i vente og selvom jeg ikke er på bloggen er jeg å finne på Instagram,Facebook og Twitter.Blitt litt småhektet på Quiz og jeg er både på Quiz Battle(ningun89) og Quizkampen (Ningun89) for de som vil ta et spill.hehe

 

 

 

24 thoughts on “Bloggpause

  1. Hei!
    Masse lykke til på eksamen!:)
    Så kult design du har fått her inne!! Lenge siden jeg har vist meg her, og ser at det har skjedd litt. Jeg likte tavleutseende!:):)

    1. Mhm, må sette skolen først. selvom blogging er noe jeg liker gjøre,så får jeg heller sette det på vent litt til jeg har noe mer spennende å skrive om enn å øve til eksamen:P hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

