Inspirasjon og tips

Party perfect wants

Penèlope Cruz har samarbeidet med Lindex om en kolleksjon kalt «Party Perfect» og jeg har allerede siklet etter par klesplagg i den kolleksjonen. Under har jeg satt sammen en collage av noen ting jeg har ønsker meg fra kolleksjonen.

partyperfectpenelopecruz

Den grønne kjolen finnes i 2 andre farger,men liker godt den grønnfargen som er ovenfor (og undere på nederste bilde).Skjørtet tenker jeg kunne være fint med en enkelt topp til og den epasser perfekt til 17.mai.

S0000006947034_F_W40_20130205111051Samme mønsteret som kjolen øverst til høyre,men lengere.

w2c2r_1317_party_01a

w2c2r_1317_party_04a

Det er ikke bare kjole og skjørt i kolleksjonen «Party Perfect«,men bukser ,bluser og accesorize. Skulle bare ønske at lommeboka mi var full nå. Men er over 10 dager eller så til jeg får lønning og da tror jeg kanskje de fleste «godbitene» er revet vekk.

Har du sjekket ut kolleksjonen? Noen favoritter?

 

17 thoughts on “Party perfect wants

  1. har hun også samarbeidet med LIndex? how cool. den grønne kjolen var superfresh da! må nok sikkert kjøpe, når jeg får skrapa sammen litt peng etter flyttingen. åårh så mye monetas det går på liksom «ingenting» til leiligheten :s

  2. Jeg har faktisk kjøpt en av kjolene…den grønne uten armer. Den du har bildet av her i hvit med grønne blomster. Kjolene er veldig nydelige og grønnfargen er veldig fin! Jeg er glad det endelig kommer litt grønne klær, for det er en farge jeg er veldig glad i!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

