Balsam for ørene · om musikk

Balsam for ørene #20

Den siste tiden har ipoden min sanket inn nye sanger og som vanlig betyr «nye» i den forstand at de er nye for min del,men kanskje ikke helt for dere som titter innom. hehe

Ble en del å anbefale,men er mange flotte artister bak sangene. Så det er verdt å sjekke ut andre sanger av artistene ovenfor. F.eks via Youtube eller Spotify/Wimp som jeg pleier å gjøre. Har merket at sjangeren country har begynt å vokse på meg selvom jeg ikke er 110% fan av sjangeren,men det er mange uoppdagende sangere innenfor country som har litt blanding med pop/country i sangene sine.

Har dere snublet over noen nye sanger i det siste?

18 thoughts on “Balsam for ørene #20

  1. Jeg har blitt helt forelsket i det nye albumet til OneRepublic, det er absolutt til å anbefale! Masse fin musikk ovenfor🙂 Jeg pleier å lage spillelister på Spotifyen min hver mnd med masse ny musikk, det er så hyggelig å samle alle de fine sangene på ett sted🙂

  2. Geez Louise, jeg er i alle fall treig for har ikke hørt noen av disse. Og flere artister jeg aldri har hørt om en gang. Er vel ikke generelt særlig interessert i ny musikk :p

    1. hehe,hender jeg får ånden over meg å sjekker ut nye artister:) hehe. Enkelte liker jeg kun 1 sang av. som f.eks Milo Green:) hehe Hørte den sangen i en episode av Supernatural:)

  3. Bruno Mars sangen er nydelig!! Den er min favoritt om dagen🙂
    Sv: Hehe jeg vet at Chippendales kommer til Norge til høsten. De kommer til Horten også, i mitt fylke. Vet ikke om jeg skal dra. Det er ikke de samme guttene som jeg kjente, men det kunne allikevel vært morsomt! Får du sjansen så gjør det!! Showet er utrolig bra og det er veldig morsomt å se de🙂🙂

    1. Å,er det det sangen heter:) fant ikke ut av det etter senkveld. har litt gullfisk hukommelse så jeg husket ikke hvem artisten var heller:P

  4. OKAY, når jeg så LADY ANTEBELLUM, Blake Shelton og Miranda Lambert her så datt jeg omtrent av stolen!! NÅ ble jeg stolt!! hehe!! LOVE IT, men sjekk ut Lady Antebellum med Goodbye Town!

    Masse bra her.. liker Bruno Mars også!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

