om min hverdag

(Vår) Helg

Det er så herlig når man kjenner at det begynne å bli varmere i været. Snøen smelter og du hører vannet risler ned fra takrennene når du går til bussholdeplassen om morgenen.
Selvom blåsten virkelig har rivd tak i klærne og gjort at årets andre forkjølelse har slått ut for fullt er jeg ved godt mot. Det går mot vår og litt forkjølelse og vind kan ikke ødelegge den følelsen!Selvom den følelsen kommer i hånd i hånd med begynnende eksamenspugging- og nerver som ligger i skjul.

2013-04-16 00.28.19

Ettersom våren kommer tuslene på vei tenkte jeg bloggen kunne få litt ny liv. Det hender jeg blir lei av temaene jeg velger,men nå følte jeg det var en stund siden sist endring. Det temaet som jeg har nå er litt annerledes enn det jeg vanligvis pleier å gå for,men synes det var litt stilig at det var tavle inspirert tema.

CIMG0266

For min del er det lang helg ettersom jeg ble hjemme fra skolen idag. Formen er virkelig ikke på topp og med en  nese som veksler mellom å være tett og så for å renne og en hals som overtar ved å være tett og sår så blir det ikke noe særlig søvn. Heldigvis (*bank-i-bordet*) har ikke hosten satt inn og jeg håper det bare blir med tett og sår hals. Husker tilbake på ifjor høst der jeg slet med forkjølelsen i 1mnd pga jeg hadde virus i tillegg.

Helgen skal tas i bruk på å bli bedre form,men også en tur på kino på søndagen med Nina m og Hanne. Vi skal se på «Springbreakers» hvis jeg ikke husker helt feil. Pensumlesing skal også foregå iløpet av helgen,men jeg skal prøve å få slappet av ettersom KOG 1.2(Kunnskaporganisasjon og gjenfinning) innlevering er ferdig skrevet og levert. Gruppen jeg var på ble etter nesten 5 timer hardt arbeid ferdig med oppgaven.Den skal egentlig leveres inn på mandagen,men vi ville gjerne ha den innlevert før så vi slapp å ha den oppgaven hengende over hodet vårt hele helgen. Så nå skal jeg slappe av og senke skuldrene et hakk før det er vanlig undervisning neste uke!

Håper alle sammen får en fin helg i vente og at våren er på vei hos dere også!

 

 

 

18 thoughts on “(Vår) Helg

    1. Takker:) Filmen «Spring breakers» var ikke den aller beste filmen jeg har sett ,og selvom det stod at det skulle være komedie/drama,var det lite komedie å spore. men helt grei film å se på.

  1. Så stilig design du har fått. Her har også våren slått til for fullt. Med alt det bringer med seg av forkjølelse, sykdom, regn og pollen. Men her gleder alle hjerter seg, for snart er det sommer🙂

    1. Takker🙂 Håper forkjølelsen går over hos dere! Er vært så mye blåst ute og pollen er i gang også. men man får se frem mot sommeren ja=)

    1. Stilig:) Må stikke innom åhlens en gang:) husker jeg hadde sånne isholdere før når jeg var «yngre»,men under flytting har de nok blitt borte vekk.

  2. Oi, her var det endringar! Stilig! Det er litt annleis enn vanlege bloggtema, noko eg alltid tykkjer er gøy, det skil seg liksom litt frå mengden!

    1. hehe, jupp=) prøver litt «annerledes» tema nå. Ettersom jeg har gratis versjonen får jg ikke så mye å velge mellom.Så det greit å gå utenom det vanlige.🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

