om bilder og sånt · om min hverdag

My instaweek#3 (uke 15)

Har vært litt slappfisk med å oppdatere her på bloggen med instagram bilder, så heretter slenger jeg på hvilken uke det gjelder også. Bildene under er knipset mellom 8april-14 april.

instagramuke15i

1) Et sitat om musikk som jeg likte godt med bilde fra Lana Del Rey konserten / 2) Mumford & Sons billetten må tas vare på ettersom det var en amazing konsert / 3) Bilde fra Lana Del Rey Konserten / 4) Krysset ved Hausmansgate / 5) The Glades har jeg begynt å glo på og blitt hektet på den /6) En brøkdel av bøkene jeg har. Lysten til å gå amok og bare lese skjønnlitteratur er tilstede,men pensum må først…

instauke152

7) Enda et bilde fra Lana Del Rey konserten i forrige uke / 8)Nytt strikkeprosjekt /9) Stilige ugle refleksen min /10) Muffins med marshmallows på toppen som svigerinnen min laget i forrige uke.

Håper alle sammen har hadde det fint i forrige uke og at uka gikk bra. For min del gikk den over med pctrøbbel,jobbing, pensumlesing og forelesninger.

 

 

15 thoughts on “My instaweek#3 (uke 15)

  1. Heldige du som fekk med deg konsertar!🙂 PCtrøbbel er aldri bra, men det høyres ut som du har hatt ei effektiv veke og kan ta ein liten pause med godt samvit då🙂

    1. Føler meg virkelig heldig! er ikke ofte man får kommet på to konserter på 1 uke(hvis ikke man er på festival ). hehe:) Pcen er heldigvis i orden nå og funker fint(*bank-i-bordet*).

  2. Sv;😉

    // Takk. Det blir London tur😀

    // Tja, han er vel det da😛 Men tror nok ikke han er å finne på noen topp liste hos meg, han er for «vanlig» hvis det går an. Fun fact: Mamma er overbevist at hun sto i samme bil leiekø som han i Orlando en gang, og han sa et eller annet til henne. Vet ikke helt om jeg tror på henne, for visste ikke hun visste hvem han var en gang :p

    // Grammy opptreden deres var skikkelig bra😀

    // Tror du kommer til å like den!😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

