om musikk

Music is the strongest form of magic

Der var vi tilbake i internett verden og bloggosfæren. Har jo ikke vært så alt for lenge borte,men pga at pcen og nettleseren har kranglet så har jeg ikke fått vært på nettet så mye.

Siden sist post har jeg vært på to konserter( Lana Del Rey på onsdag og Mumford & Sons på torsdag). Begge to var kjempe bra på hver sin måte.

CIMG0301

CIMG0296

CIMG0306

De siste to dagene har vært full av musikk for å si det sånn og jeg kan med hånden på hjerte si at konsertene har gjort at jeg liker artistene enda bedre og kan underskrive på at musikk er det sterkeste form for magi. Det er noe spesielt å være i en sal stappfullt med likesinnende. Som har kommet der for å se og høre favoritt artisten/bandet live. Kombinasjonen av det og artistens scenetilværelse gjør det til magi.

Både Lana Del Rey og Mumford & Sons konserten var bra og unike på hver sin kant. Jeg gikk fra en rolig og «avslappet» konsert med Lana Del Reys unike stemme og scenetilværelse ,til en Mumford & Sons konsert som nesten fikk Oslo Spektrums tak til å lette. De gutta kan kunsten å ta et rom og levere en bra konsert. Flere ganger fikk jeg gåsehud og sang med full hals til sangene! Jeg har så lyst å oppleve disse gutta igjen og den følelsen jeg fikk på den konserten.  På Lana Del Rey konserten var det bare meg og Nina M,men på Mumford & Sons var det meg,Hanne og Nina m. Så trioen skal på flere konserter sammen og neste ut i mai er Beyoncè.

Kort og greit oppsummert hadde jeg to flotte dager fylt med bra musikkopplevelser! Ovenfor er noen bilder tatt på konserten,men min kjære kamera er dårlig i mørket derav dårlig og blurry kvalitet.

Med dette innlegget ønsker jeg alle en fin helg!

Sitat i tittel: Marilyn Manson /BrainyQuote

20 thoughts on “Music is the strongest form of magic

  1. lana konserten var kjempe bra🙂 håper mumford and sons kommer tilbake. fikk ikke med med de denne gangen..

  2. Så heldig du er som har vært på konsert! Det er så gøy!! Her har helgen vært fin, våren har vist sitt ansikt, så nå er det lys i tunnelen;) nyt søndagen!

  3. Så gøy! Bra du likte konsertene🙂 Jeg elsker å være på konserter, og var masse på konserter i Oslo tidligere når jeg bodde der. Det er alltid en spesiell opplevelse!!

  4. Lana Del Ray har jeg ikke helt sansen for..men ÅH så gøy det er å gå oå konsert. Mumford & Sons har jeg mer og mer sansen for;)
    Beyonce..å den skulle jeg likte å fått med meg.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

