om musikk · om underholdning

Konserter i 2013

 

I 2013 er det rene konsert året for min del og i år er det totalt 4 konserter jeg skal på hvorav 2 av de er neste uke.

Forut har jeg ikke vært på så alt for mange konserter,men har begynt å like mer og mer å få oppleve bandene/artistene jeg liker, live.

Lana Del Rey

5123530_2117791

Onsdag den 10 april  er det Lana Del Rey konsert. Egentlig var jeg og Nina m usikker om vi skulle på konserten med henne mye pga at det vi skulle på konsert dagen der på(torsdag). Men vi bestemte oss etter mye om og men for at vi skulle konserten hennes. Jeg kom over musikken til Lana Del Rey etter at Luisa anbefalte henne på sin blogg og etter det har Lana del Reys sin spesielle og fine musikk funnet sin vei inn til min ipod og bodd der i et par år.

Mumford&Sons

2012MumfordAndSons02AWH080812

Torsdag 11.april  skal jeg,Nina m og Hanne på Mumford & Sons konsert. Dette er den konserten jeg gleder meg aller mest til. Jeg elsker rett og slett musikken til disse gutta,og spent på å se den live neste uke. Det har vært lang vente tid fra den dagen vi visste vi skulle på konsert til nå.

Beyoncè

mrs_carter_show_announcement_feature

Tirsdag 28.mai  er det klart for Beyoncè konsert på Telenor Arena. Som de andre konsertene gleder jeg meg til denne her også. Har hørt at hun har bra sceneshow og er bra live. Har fulgt med på hennes karriere innenfor musikkbransjen etter Destiny Childs ble oppløst og synes hun har gjort det bra for seg selv.

Bruno Mars

animaatjes-bruno-mars-03054

Lørdag 2.november  er det Bruno Mars konsert og den siste konserten jeg skal på i år(tror jeg..hehe). Som alle de andre gleder jeg meg til hans konsert. Har ikke fått noe nyss om hvordan han er live,men har på følelsen at det blir en bra konsert.

Noen fler som skal på konsert i år? I så fall hvilken?

 

 

20 thoughts on “Konserter i 2013

  1. Hjelpes så mange konserter, ble litt misunnelig nå kjenner jeg! Per nuh skal jeg kun på Parken festival, men vet ikke hvilke band som kommer da!:P hehe

    1. hehe, ble litt mer en forventet. det bare ballet seg på:) hehe:P men så er jeg ikke den som ofte er på konsert. sist var i fjor,og forut før det igjen var de 2 år siden sist:)

  2. det blir en del konserter på meg i år også. jeg skal også på lana konserten🙂 gleder meg, hun er min favoritt artist! neste uke er det imagine dragons. senere i år blir det paramore og bruno mars

    1. Stilig at du var på konsert i går:) skulle ønske jeg skulle på imagine dragons ,men før jeg fikk rumpa i gir med å bestille billetter var de utsolgt.:/

  3. ÅHHH nå ble jeg skikkelig misunnelig. Jeg har alltid hatt lyst til å se Beyonce, og sagt at når hun kommer til Norge skal jeg på konsert. Men jeg har ikke fått med meg noen😦 Jeg har kjipe venner! hehe…men de har litt annerledes musikksmak enn meg, og noen bor så langt vekk at det ble for dyrt. Det er så kjipt for jeg skulle gitt alt for å se henne live. Hun er den beste sangerinnen jeg vet om!
    Bruno Mars skulle jeg også veldig gjerne sett. Jeg har likt han mer og mer i det siste. Men jeg skal i hvert fall på Robbie Williams konsert i august! Det blir stort og jeg gleder meg masse til det!!!

  4. Jeg skal på Roskilde Festivalen, og dit kommer Rihanna! Gleder meg😀
    Hadde vært veldig gøy å se Lana Del Rey og Beyonce også så der misunner jeg deg litt😉

  5. Gleder meg virkelig til et skikkelig konsert år i år!😀 Hører gjennom all musikken til Lana del Rey som oppvarming nå, siden hun spiller en del sanger jeg aldri har hørt. Også gleder jeg meg til at LidoLido skal varme opp for Beyonce, det er i alle fall meningen enn så lenge at han skal varme opp for henne! Elsker LidoLido også :p

  6. Så kjekt og ha så mange konserter og sjå fram til då!!🙂
    Vi drar alltid på festivaler på vår og sommeren, vi er veldig musikkinteresserte begge to og min kjære spiller jo i band.. så det blir nok ein del konserter! Det er så gøy det🙂

  7. Jeg kunne godt tenkt meg Lana Del Rey, men ingen av de andre. Jeg har vært på mange konserter, altså. Liker det godt, selv om det har blitt betraktelig færre de siste årene. Har ingen jeg skal på som jeg vet om, i alle fall.🙂

    1. Lana Del Rey konserten var fin=) Var litt avventende pga har hørt mye forskjellig om henne live,men synes hun var bra jeg:) var en del nye sanger hun sang.

  8. WOW – det er ikke dårlig!! Jeg har vært på én festival, også skal jeg på DEN beste konserten ever om 19 dager ;)) Hihi
    ps. så fiiiint designet har blitt her! JEg liker’e!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

