om høytider · om min hverdag

God påske!

CIMG0639
Påskeferien er godt i gang for min del og jeg ser frem mot en uke uten forelesninger. Pensum svirrer litt bakgrunnen som plagsom mygg,men denne ferien skal jeg ta å senke skuldrene litt ettersom jeg nesten er ajour med det meste av pensumet.

CIMG0634

Påskeferie planene er ganske åpne for min del og jeg har gravd frem krimbøkene fra bokhylla, og har endelig fått National Geographic som jeg har begynt å abonnere på. Foruten å ha nok lesestoff blir det å ta igjen det tapte på tvserie fronten, bloggbesøk og kanskje få strikket ferdig skjerfet jeg begynte på for et par uker siden.Det blir også tid for familiekos ettersom Marita er hjemme på påskeferie besøk.

2013-03-23 10.23.31

vampirediariess4elenadamoncopyrightatcw

Hvordan ser påskeferien ut hos dere? Skal dere noe spesielt?

God påske!

Følg meg gjerne på instagram @ninacg89 eller sjekk bildestrømmen her!

28 thoughts on “God påske!

  1. Årh jeg kjenner jeg mangler en skikkelig krimbok å lese nå på fjellet! Pensum plager meg, og jeg er ikke i nærheten av ajour:P hehe, og ja jeg har med pensumboka på fjellet, men det er litt som du sier, det er jo FERIE! hehe! Kose deg masse i ferien!:)

    1. Pensum svirrer litt i bakhodet på meg også. Skal jo nerde litt,men ikke så fullt å mye. Er jo ferie og det er så flott vær ute,så det frister ikke sitte inne å lese. Du får kose deg mye i ferien du også!:) påskeklem.=)

  2. Her skal det bare koses hele ferien. Vi skal styre i huset og sikkert ta oss en tur eller to i skogen. Jeg skal male noen vinduskarmer og styre litt med butikken min. Tror dette kommer til å bli en super påske!

    1. Takk Sandra=) Høres ut som en super påskeferie! Sove lengere er det jeg har sett frem mest til denne påskeferien. Å sove til man våkner av seg selv og så ligge å daffe i senga bare pga man kan:) hehe.

    1. Gooood påske tilbake igjen(med en klem på slep) Poirot må jeg prøve å få skviset inn. De her hjemme er ikke noe særlig poirot fan.🙂 Har en poirot samleboks på biblioteket jeg jobber på .men jeg glemte å låne den med meg hjem.men,men. er jo masse fine krim serier i påsken:) Anbefaler forresten tvserien «The Following» som går på TVNORGE. Er jo en tvserie som går utenom påsken, men den er krim/thriller og spenning med kevin bacon=)

  3. Herlig med gode bøker, det hører påska til! National georaphic er så interessant, vi har abbonert på det så lenge eg husker heime hos mamma, kjekt og lese i!🙂

    God påske til deg!!

    Her blir det konsert ikveld då min kjære sitt band skal sleppe ein EP i kveld på ein uteplass (ny låt), blir morsomt🙂

    1. Mhm, gode bøker hører til i påsken også:) gjerne noe spennende:) Anbefaler allerede nå «Kvinnen i buret» av Jussi Adler-Olsen. National Geographic er interessant ja:) Mye å lære:)

      Håper du har hatt en fin påskeuke hittil og at det gikk bra nå din kjære slapp EPen sin🙂

  4. National Geographic! Hehe, leste det en del før :p

    Sv; Hehe, ja, fikk mange fine bilder! Nesten så jeg kunnet lage album :p

    // Tror nok jeg begynner med Warm Bodies, og får se om jeg vil hive meg på zombie bølgen :p

  5. God påske til deg og!! Jeg tar livet med ro.. spiser god mat, drikker vin, er med venner. Får bare en ekstra fridag i forbindelse med påsken her (mandag).. skjærtorsdag og langfredag er liksom ikke noe å feire for franskmenn.

    1. Så fint å høre at du tar livet med ro med god mat & drikke + venner:) Synd at du ikke får like mange fridager da:/ Men håper de dagene du har fått har vært fine fridager:)

  6. Så fint bilde øverst i innlegget! Høres ut som drømmepåsken, spør du meg! Håper du har hatt det helt strålende, og at du virkelig klarte å ta deg helt skolefri.😀

    1. Takker🙂 Har hatt en super påskeferie og hadde nesten helt skolefri, ble litt pensumlesing de 2 siste dagene.hehe:) håper du har hatt en fin påske ferie:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

