Balsam for ørene · om musikk

Balsam for ørene #19

Nå begynner å bli en liten stund siden sist og det er på tide å dele litt musikkglede! Denne gangen er det litt god og blandet med både «nye» og «gamle» sanger.

Det var de jeg kom på i farten og jeg anbefaler spesielt den siste! Jeg har ikke ennå oppdaget alt i Mumford & Sons universet for å si det sånn.

Har du noen favoritt låt(-er)  for tiden? Isåfall hva?

 

11 kommentarer om “Balsam for ørene #19

  1. STEIKE, fant jeg en sang fra Country Strong inni her?? Haha, fantastisk;) Masse jeg likte her, t.o.m Mumford & Sons..jadda er treig men oj når man først får et spark i baken.

    En sang jeg har på hjernen for tiden er utrolig nok ikke Lady A da, men Little Big Town en sang som heter «On Your Side Of The Bed» sterk tekst, fantastisk sang!

  2. Elsker musikk!! 😉
    Ein favorittsang hos meg om dagane er Christel Alsos sin «Found», syns den er så fin 😉 ellers er eg glad i Melissa Horn for tida, rolig og behagelig musikk ❤

  3. Emeli Sandè er flink, god stemme! Jeg har fått øynene opp for Olly Murs i det siste….ganske søt fyr med en del fine sanger! Ellers liker jeg godt Bruno Mars!

    1. Helt enig at Emeli Sandé har flink med god stemme=) Tror jeg har hørt litt på Olly Murs på nettet,men skal sjekke han ut nærmere:) Jeg skal på Bruno Mars konsert med 2 andre venniner i november=) kjenner jeg gleder meg:)

  4. merka jeg gleda meg litt ekstra til Pink konsert i mai nå 🙂
    mye bra musikk,
    er egentlig ikke sikker på hva jeg har dilla på nå, hører stort sett på lister andre har lagd hehe

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.