om min hverdag

Ung3null

Idag skal jeg på en konferanse som som handler om Ungdom og Medieliv kalt «Ung 3.0» . Det er fjerde gangen denne konferansen arrangeres .

Sjefen spurte meg for et par uker sider om jeg ville være med på konferansen og jeg takket selvsagt ja. Var mange interessante temaer,men valget falt på dagens program. Så idag det bærer av gårde til Drammen og Union Scene for å bl.a et fordrag kalt «Ungdomsbibliotekarens Hvem, Hva, Hvor?» . Er nok et par andre foredrag jeg titter innom iløpet av dagen i dag.

Det er for seint å delta ettersom påmeldingsfristen var 1 februar,men jeg tror konferansen streames på nett. Bare stikk innom «Ung 3.0 » sin blogg her! Der står det alt hva som foregår i de dagene konferansen gjelder (13-14 mars).

skjermdumpatungtrenull

Håper alle får en flott torsdag!

10 thoughts on “Ung3null

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

