Instagrambilder · om bilder og sånt

Instaweek#2

Nå som jeg er på «Instagrambølgen» skal jeg prøve hver uke å få oppsummert uken har vært. Dette innlegget er en smule fosinket og viser min uke 9 gjennome et knippe instagrambilder.

instagram@ninacg89

(f.v)Sola har begynt å titte mer og mer frem,og isen smelter/  «nye» skoene mine får kjørt seg i vinterværet /Jobbing på biblioteket på lørdag / Uken blir betraktelig bedre med kjøttkaker m/tilbehør/ Måtte knipse et bilde av søndagsavisen /Netflix har jeg begynt å bruke flittig til å se masse interessante dokumentarer/Strikking av et skjerf / Ny neglelakk fra Gina Tricot med Matt topcoat(synes ikke så godt på bildet) / Nye stilige og awesome kort holder som huser månedskortet mitt.

Håper uken som gikk var super for alle!

15 thoughts on “Instaweek#2

  1. Små ting som gjør hverdagen bedre🙂 Uff, jeg er så dårlig til å oppdatere instagram :p

    Sv; Haha, det var noe liv i alle fall😛

    // Men det er vel kanskje også rett? Eller? Nei, kanskje vi burde lære oss litt mer om Lincoln :p

    // Den syns jeg du burde se😀

    // Haha, 10 red bulls blir kanskje litt i overkant :p Jeg drakk en, og hadde nesten ikke trengt den heller.

    // Haha, så artig. Den med ermer eller ikke?

    // Bøkene har jeg jo ikke lest (eller bortsett fra den første da), så det vet jeg jo ikke… Hehe, ja, hjelper nok å komme ut av den boblen :p

    // Så synd😦 Det var et utrolig øyeblikk altså, skulle likt å sett mitt eget ansiktsuttrykk i det øyeblikket p

    / Så artig da🙂

  2. Jeg elsker instagram! Det er en såå fin måte å dokumentere hverdagen på!

    SV: De var veldig gode! Jeg hadde ikke noe søtning i dem, men det kan man også ha🙂

  3. Jeg virkelig elsket de nye vinterskoene dine, at jeg bare måtte like bildet ditt på instagram😉 Veldig fine bilder du poster der forresten😉

    sv: Tusen takk skjønne deg!🙂 Er morro å komme tilbake på bloggfronten med så mye hyggelig kommentarer, varmer!🙂

    //Det vil jeg tro du har hatt😉 Tusen takk, jeg håper også du får en fin ny og innholdsrik måned😉

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

