om litteratur og bøker · om min skolehverdag

Bokutstilling

Da er jeg vel hjemme etter bokutstilling vi har hatt på skolen. Bokutstillingen som gikk av stabelen idag for oss som har emnet teksthistoriske linjer var et av mange arbeidskrav for å få lov til å gå opp til eksamen. Gruppen jeg var på valgte emnet «Asbjørnsen og Moe i et flerkulturelt samfunn» hvor vi ville vise at de kjente eventyrene fantes på forskjellige språk.

Iløpet av de timene vi hadde til utstillingen kom 2 fra Tronsmo Bokhandel for å vurdere alle de utstilte bokutstillingene og komme med både ris & ros. Jeg følte dagen gikk kjempe bra og vi fikk både ros og konstruktiv kritikk. Synes det er utrolig bra at vi får teste ut eller prøve oss med bokutstillinger ettersom det er en viktig del av det kommende bibliotekaryrket.

CIMG0606

Nå gjenstår det bare en skriveoppgave + hjemmeeksamen i det faget så er det forhåpentligvis bestått når den tid kommer.

CIMG0608 CIMG0610 CIMG0611

Nå skal jeg stikke nesa i pensumbøkene og lese et par  timer før jeg skal ta meg en velfortjent pause med «Idol».  Kanskje litt blogglesing skal skvises inn også.

Håper alle får en fin uke videre!

Hvordan har uken deres vært hittil?

 
Ps: For de som ikke har fått det med seg så er jeg nå følge på instagram. Legg meg gjerne til(@ninacg89).

 

 

12 thoughts on “Bokutstilling

    1. Vi var først usikker på hva vi skulle velge som tema. Eventyr skulle vi ha som overordnet tema,men vi måtte diskutere litt frem/tilbake hva vi skulle fokusere på:)

  1. Dødsstilig tema de hadde på utstillinga dykkar! Eg tykkjer alltid det er spanande med eventyr og korleis dei same historiane dukkar opp rundtom i heile verda!

    1. Det vet jeg ikke ,men de språkene vi valgte til bokutstilling var bl.a kinesisk, tyrkisk og urdu( kommer ikke på noe mer i farten.hehe)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

