om bilder og sånt · om min hverdag

My Instaweek #1

Tenkte jeg skulle begynne eller prøve å begynne med å oppsummere uken gjennom såkalte instagrambilder. Har sett flere bloggere gjøre det og slår meg på bølgen. Denne uken har vært stappfult av ting å gjøre alt fra forelesninger, pensumlesing, kinotur, shoppingtur og bursdagsfeiring. Vi her hjemme har fått oss en flunkende ny pc ettersom «mini-pcen» som vi har hatt i snart 5år begynner å gå på siste vers. Den nye er en Acer Aspire|V5 15 tommers med touchskjerm og Windows 8. Er mye å bli vant til med ny pc,men det går nok bra etter hvert.

instaweek1

Denne uken startet mammutsalget og for en bokelsker har det vært mye fristelser. Det er hittil blitt ca 6 bøker foreløpig,men ettersom mammutsalget varer til 2.mars er det store sannsynligheter for at det kommer maaange nye bøker.

Neste uke blir det spennende på skolen ettersom vi skal ha bokutstilling som er et av flere krav i emnet teksthistoriske linjer. Gruppen jeg er på har funnet tema og har diskutert hva vi skal gjøre osv. Så ønsk oss lykke til!

Forkjølelsen er heldigvis på vei ut av kroppen min og det er kun litt sår hals & snufsing som pågår hos meg for tiden.

Jeg håper alle har hatt en fin uke!

psst: Bare å rope ut i kommentarfeltet hvis dere er å følge på instagram. Følg meg gjerne på @ninacg89.

20 thoughts on “My Instaweek #1

  1. Jeg har jo ikke fått med meg at du har klipt deg – så FINT du kler kort hår!!! Og flink som leser Ringenes Herre! Har du kommet langt? (eller kjøpte du den nettopp på mammutsalget?)

    1. hehe, ting skjer fort nå for tiden. Klipte meg i forrige uke:) Kjøpte ringenes herre boka på mammutsalg(en av mange bøker.hehe). Så jeg har ikke startet ennå. Men har kjøpt hobbiten også:) Lenge siden jeg har lest den:)

  2. Gøy med slike innlegg, og en fin måte og oppsummere uken på:)

    //Krystall sliping hjelper for å fjerne arr etter acne, solskadet hud, pigmentflekker, store porer osv. Utbrudd av kviser forsvinner litt ettersom huden blir slipt, men ettersom kvisene kommer innenfra så bør en prøve andre ting for å hindre utbrudd. Eks: sunt kosthold, mye vann, lite sukker og hvetemel, være nøye med rens, og evt. finnes det en antibiotikakur som kan fås på resept, det er en 3 månedes kur og folk har gode resultater, men noen får tilbake slag når kuren er over, mens andre blir kvitt problemet. Også er det å finne den rette hudpleie serien, jeg bruker MD formulation, og er veldig fornøyd med den.

    1. Så fint å høre:) Liker selv å titte innom folk og deres instagramoppsummeringer:)

      // aha, da vet jeg det=) kan huske du har nevnt krystallsliping før på bloggen en gang. Tror jeg må ta en antibiotikakur mot mine akner. Har skikkelig utbrudd i perioder, spesielt når det måndtlige kommer på tur. Men skal sjekke ut MD formulation .:)

    1. Takker🙂 Synes windows åtte har en stilig look og design på skrivebordet,men jeg sliter litt med å bli vant til selve acer pcen og litt systemet på windows 8.men begynner å bli mer vant nå.=) Ha en fin uke videere også:)

  3. Da har du fått deg en ny følger på instagram🙂 Greit å kjøpe bøker når de først er på salg. Har ennå ikke skaffet meg noen, men skal ikke se bort i fra at det blir et par stykker.

    1. Yay:D Koselig med ny følger på instagram:) er mange bokskatte på salg nå,men regner med at det kommer til å bli mange etter mammutsalget også. Hender det er sånn «reste-salg»:)

  4. Har du klipt håret ditt også? Det ble jo kjempefint🙂 Og antrekket som titter frem ser også kjempeflott ut😀
    Må være rart med Windows 8, foreldrene mine kjøpte seg også akkurat ny pc med windows 8, og det er bare helt rart :p

    1. Jupp, hehe. Tok en drop in time på torsdagen:P Hadde tenkt på det lenge og marita & venninnen hennes var med meg . først klipp deretter svidde jeg av litt gryn på en ny klesgarderobe:P Windows 8 er ganske rar ifht tidligere programvare,men begynner å bli vant til det:)

    1. Mhm, forrige uke var en flott uke🙂 Så bra at du har fått lesedilla=) du får evt. låne masse bøker på bibliotekte hvis ikke lommeboka rekker til:)(det gjør jeg😛 hehe)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

