om min hverdag · Teknologi: Applikasjoner til mobil

Instagram it !

Da har jeg endelig fått sneket meg inn på Instagram hundre år etter alle andre. Etter jeg fikk hentet min flunkende nye Ipod Touch 4generasjon på posten idag har jeg blitt kjent med både instagram og andre kule apper. Min gamle og gode ipod nano 3.generasjon har pensjonert seg etter 7 gode år ,men skal leve sine pensjonist tilværelse hos søsteren min Marita.

instagram

Det er et kamera på den nye ipoden,men den funker ikke så veldig godt i mørket pga den ikke har blitz(eller er det bare jeg som ikke har funnet den?). Men skal prøve å knipse fine og kule instagram bilder. Så hvis du vil stalke meg på instagram er det bare å søke opp @ninacg89 eller trykke her for å komme på onlineprofilen min. Er fremdeles newbie i instagram verden så ikke forvent alt for mye av meg (ennå).

CIMG0460

Foruten å være ipod verden har jeg blitt forkjølet delux og pløyer meg gjennom kleenex pakker og nesesprayer til den store gullmedaljen. Når jeg er i «forkjølet modus» blir jeg litt sånn at jeg prøver å få den tiden jeg er syk til å gå knirkefritt som mulig(derav nesespray,drops,hostesaft og kleenex). Ikke funker det alltid,men jeg håper at jeg ikke blir like syk som jeg var høst 2012. Det var dagens klageavsnitt!

Jeg håper alle sammen har hatt en fin uke hittil. !

25 thoughts on “Instagram it !

  1. Først og fremst; ønsker deg masse god bedring, og håper forkjølelsen forlater kroppen din asap! og velkommen til instagram, men hundre år etter alle andrem, I doubt for jeg er ikke der;) jeg lastet ned appen, men så ble det med det. Fant ut at blogg, facebook, og snapchat var nok for meg, enn så lenge.. jeg ankommer vel instagram ca hundre år etter alle har forlatt det, hehe:) Gratulerer masse med ny ipod:) og tenker marita var fornøyd med å arve pensjonisten:) Jeg har bare en sånn liten ipod nano uten kamera, men veldig liten og nett å ha med rundt og på trening o.l

    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag, og håper du får en fortsatt fin uke men en forkjølelsesfri kropp:) stoor god bedringsklem:)

    1. Tusen takk Lene=) Forkjølelsen begynner å forlate kroppen:) Er bare nesa som henger litt igjen,men det går nok over=) Er jo utrolig mye man kan være medlem av så det er greit å være medlem et par steder. kjenner at jeg burde få oversikt hvor jeg er på verdensveven som det heter=)

  2. Usj god bedring. Kjedelig å være forkjøla. Jeg har hatt ny omgang med ryggen i natt, så det var fysisk umulig for meg å komme meg på jobb i dag. I morra skal jeg ta røntgen…får se om de finner noe der.
    Jeg har instagram, men bruker det aldri. Jeg orker ikke være tilgjengelig der også…dessuten har jeg en lite spennende hverdag, så det er lite å ta bilder av!

  3. Har enda ikke skaffet meg Instagram selv, men det er mest fordi jeg tar ganske lite bilder. Og har, bank i bordet, unngått forkjølelser så langt i 2013, satser på at det holder seg sånn. God bedring og ha en fin dag =D

  4. // Er jo helt fantastisk med et slik salg, mye penger å spare:) Så du har fått 6 bøker allerede, hehe, da har du noe å kose deg med:)

    Det gikk greit med hunden hos dyrlegen, han skulle også fjerne tannstein, men endte også opp med å fjerne to klumper han har hatt en liten stund, dyrlegen mente det var kreft, men skulle sende det avgårde til Oslo for å få vite om det er godartet eller ondartet. Heldigvis var det bare to klumper, så det er ingenting alvorlig enda, og om det viser seg at det er ondartet så var det medisiner han kunne blitt satt på for å sørge for at det ikke spredde seg. Stakkars lille babyen min❤

    Ønsker deg en kjempe fin helg Nina:) Nå har jeg vært på trening og tenkte å ta Snoop med ut på en liten joggetur før resten av helgen er helt planløs, noe som passer meg perfekt:)

    1. //Helt enig at mammutsalget er fantastisk=) Er jo mange flotte & fine bøker til en billig penge!

      Håper de klumpene viser seg å være godartet da hvis det er så det er kreft! Disse dyrene blir jo våre barn for å si det på den måten. Jeg var jo helt nervøs når miley skulle fjerne tannstein og jeg ikke kunne være med henne pga skolen. Men det gikk jo greit:)

      Håper du får en super helg Lene=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

