Bloglove · Inspirasjon og tips

Bloglove #11

Da er det på tide med et nytt innlegg med bloglove hvor jeg anbefaler flotte og fine poster til mine lesere.

Kom gjerne med tips til innlegg eller blogger som er verdt å sjekke ut i kommentarfeltet!

bloglovelogo

Ida har sammen et par andre flotte bloggere ,opprettet  et online magazine som heter Oh Chérie. Der kan du lese mange interessante poster og du kan bl.a nå få mulighetene til å stikke avgårde med 6mnd gratis Netflix. abonnet Sjekk ut konkurransen her! Dessuten har de postet en liste over blogger verdt å sjekke ut!

♥ Flinke og kloke Siv har skrevet et flust av fine innlegg i det siste. Anbefaler å sjekke ut «Mestringsfølelse» og «Å konfrontere. Både på godt og vondt

Mammutsalget er snart i gang(18.feb-2.mars) og bokbloggen til Anita tipser om etn del bøker som hun anbefaler, som kan fåes kjøpt på mammutsalget. Sjekk ut listen her!

Eva visste et fin og søt «Tommy og Tiger’n» stripe i forbindelse med morsdagen som var.

♥ Selvom alle hjerters dag(aka Valentines dag) er over for i år kan vel uansett Charlotte sine 9 tips være kjekt å ta til etteretning  for hvilken som helst dag. Har du lyst å få trimmet lattermusklene litt så kan du sjekke ut dette innlegg her!

♥Funderer du på hva du skal spise idag eller i morgen? Sjekk ut Martes pestesalat m/kylling her!

Kristin som er så flink til å strikke tipser oss om hvordan vi kanb strikke genser! Sjekk ut innlegget her og bli inspirert!

♥Trenger du å oppdatere musikkspilleren din(mp3/ipod) kan du sjekke ut Carolines innlegg her! Anbefaler å sjekke ut dette fine innlegget her også!

Nina M skriver en flott omtale om Quentin Taratinos nyeste film «Django Unchained». Les om filmen her!

Lene tipser om et sunnere lørdagsgodt her!

Da håper jeg dere har fått noe å lese på og kanskje oppdager noe nye blogger. Tar gjerne mot flere tips til innlegg å sjekke ut som igjen kan anbefales videre!

17 thoughts on “Bloglove #11

  1. Så koselig at jeg ble med på bloglove, en koselig overraskelse:) og nå skal jeg sjekke ut de nye bloggene som jeg nå har fått presentert:))

  2. Sv; Takk, ja, kunne jo ikke gå derfra uten!

    // Hehe, da slapp du det :p

    // Ja, det tror jeg! Hadde neppe greid det selv, i hvertfall å stå opp før sola! :p

    // Prøver å ha en sånn liste jeg også, men burde sett meg ned å utvide den, faktisk :p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

