om min hverdag · om min skolehverdag

Happiness often sneaks in through a door you didn’t know you left open.

WP_001739

Ny uke. Nye muligheter. Etter en fin helg med både tid til å glo på tvkassa,se på tvserier på pcen og lese pensum innemellom føler jeg meg klar for en ny uke.

Ting føler jeg nå går mer på skinner og jeg føler batteriene ferdigladet & klar for et nytt semester. Det er mye spennende på timeplanen i tiden fremover. Denne uken skal jeg være flink å få lest en del pensum,men litt venninnetidskal skvises innemellom forlesningene denne uka.

WP_001772

I morgen skal jeg og søsteren min på en liten shoppingtur sammen,og det er på tide å skifte ut vinteskoene mine som faller fra hverandre snart og få litt mer annet i klesgarderoben. Jeg er ikke den mest ivrigste klesshopperen,og når først pengene tikker inn går det til regninger, opplevelser med venner & familie(kinotur /kafe turer o.l) enn ved klesshopping. Kan vel ikke si at jeg er den mest moteriktige personen heller,men går heller for en «komfortabel» klesstil.

CIMG0379

Så en liten digresjon fra babling og skole & klær til musikk(igjen). Anbefalte i forrige innlegg et par sanger. Men vil tilføye et par til fra min mye favoritt gruppe «Imagine Dragons«. De siste par dagene har det nesten bare gått i sanger fra deres nyeste album «Night vision». Hvis dere skal sjekke mer av gruppen anbefaler jeg «On top of the world«(skikkelig god sang som får humøret på topp), «Bleeding out» , «Demons«, «Tiptoe«. Så slenger jeg med de sangene som ble anbefalt i forrige innlegg «Radioactive» og «It’s time«. psst: Gruppen spiller på Rockefeller 16.april 2013.🙂

Håper alle får en flott uke!

//sitat i tittel er fra BrainyQuote: John Barrymore

 

30 thoughts on “Happiness often sneaks in through a door you didn’t know you left open.

  1. Enda mer nytt design;) hehe;) så fint!
    Er ikke den ivrigste shopperen for klær jeg heller sånn helt ærlig…hater det faktisk! MEN nå når jeg skal til Irland skal jeg se om jeg finner noe nytt og møte våren med, spesielt sko..for sko elsker jeg å kjøpe..;) hehe.

    Flittige studinne;)

  2. Fine blomster, og nydelig vinterbilde:)
    Høres ut som du får en kjempe fin uke, og kos deg med shoppingen i morgen:)

    Jeg tror selv jeg ligger sånn ca midt på ang mote og comfy. Men i det daglige er det nok comfy som vinner, av og til passer det at comfy er moten mens andre dager er jeg helt på jordet;) hehe

  3. kjenner meg utrolig mye igjen i den greia med å helst ville bruke penger på annet (bøker! teip! garn! BØKER!) og derfor ha litt lite klær som kanskje burde vært oppdatert ja!

  4. Viktig å kose seg! Opplevelser, familie og venner er det viktigste, hjelper lite å ha masse fancy klær men ingen å dele det med…;) Jeg er selv over gjennomsnittet glad i å shoppe, men prøver å balansere det så godt jeg kan…;)

  5. Kunne kanskje ønske jeg var så flink som deg… jeg elsker shopping.. Det er sikkert ikke noen hemmelighet når du leser bloggen min da, men… Hehe..

  6. //ja det blir jo litt rart å feire jul hjemme med de vanlige tradisjonene, og ikke minst bytte ut sommervær med vintervær:)

    Ønsker deg en kjempe fin helg Nina:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

