Balsam for ørene · om musikk

Balsam for ørene #18

Det er på tide med årets første musikkinnlegg hvor jeg tipser dere om noen «godbiter» som jeg har kommet over. Vel og merke er jeg ikke den som er den første til å oppdage musikken når den først er ny.Så det kan hende disse sangene under ikke er noe «nyheter» for dere. Tips gjerne om sanger dere liker under!

Dessuten kommer jeg over mange flotte sanger fra «Hver gang vi møtes» sesong 2. Bl.a Masken av Ole Paus er fin!

Kommet over noe ny musikk?

32 thoughts on “Balsam for ørene #18

  1. takk for tipsene:) jeg har akkurat oppdaget leddra chapman:) så fine sanger! mine favoritter av henne er wine glass og picking oranges.

  2. Nå har jeg så dilla på min egen musikk at jeg ikke klarer å slå av den for å høre på disse tipsene, HAHA! Lagrer og sparer til en annen gang!
    Jeg har skikkelig dilla på «Tom’s Diner – 7″ Version» – DNA, Suzanne Vega. DEN ER SÅ KUL! Og «Mr. Tokyo» av Eva & the Heartmaker og, og, og!!!😀

    1. Så bra du liker Imagine Dragons! Var ved en tilfeldighet at jeg kom over de! Nå har de nesten overtatt plassen til Mumfor & Sons på sanger som er hørt mest!

    1. hehe, har ikke hørt så mye av taylor swift før.Har ikke helt falt for musikken hennes,men hun har et par låter som jeg digger. :)Bruno mars er kjempe flink! Hadde en «bruno mars periode» i fjor hvor jeg hørt mye på det siste albumet han hadde gitt ut=)

  3. Sv; Det var en av de jeg hadde hørt :p Radioactive er kjempebra😀

    // Ja, det er bare å sette i gang med filmene :p Jeg føler det går litt sakte fremover, men jeg prøver å skvise de inn :p

    // Så bra, sånne lærere trengs det vel fler av!

  4. tusen takk:)) Jeg er vel ca siste person i dette landet som blir oppdatert på musikk, no kidding.-. og i paden blir oppdatert hvert skuddår… no kidding:)

  5. Her var det mye ny musikk som jeg ikke hadde hørt om!🙂 Alltid gøy med ny inspirasjon på musikkfronten. Jeg som går tur som aldri før har godt av å oppdatere spotifyen min innimellom🙂

  6. Likte masse her..Taylor sin har jeg hørt den HEL del på..og Imagine Dragons er jo bare❤

    Hehe, Lady Antebellum med Downtown er jo en hit hos meg da!! bran new og dødskul!

  7. Takk for mye fin musikk! I knew you were trouble har vert på replay lenge nå!😀 Og Alex Clare sin Too close = ny favorittsang.
    Har dessverre ikke noe bra tips tilbake, har for det meste hørt på soundtrackene til Les Misérables og Chicago. haha.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

