om min hverdag · om min skolehverdag

La hverdagen begynne

Da har tiden for forelesninger og pensumlesing begynt for fullt,og jeg har allerede begynt på skolen etter praksisen. Rapporten er så og si ferdig men jeg har bare igjen å ordne med litteraturlisten og APA systemet som høgskolen bruker. Det systemet er noe jeg ennå sliter med å sette meg inn i,men øvelse gjør jo mester sier de.

WP_001720

Nå som «hverdagen» på nytt har begynt igjen så blir det nok litt omstilling. De fem ukene jeg har hatt med praksis på biblioteket har jeg nesten følt som forlengelse av juleferien,selvom jeg i bakhodet har hatt praksisrapporten konstant til stede. Pensumlesing har også pågått innemellom praksisdagene,men det har også vært tid for å senke skuldrene litt selvom skolen hadde teknisk sett startet.

WP_001721

Jeg håper jeg får tid til å sette av til blogglesing selvom jeg kommer til å være opptatt med pensum og farte frem & tilbake til skolen hverdag. Ikke minst har jeg jobbing på biblioteket som går tilbake til det vanlige. Nå ser jeg bare frem til å komme ordentlig gang med pensumlesing og forelesninger. Da kan hverdagen virkelig begynne.

Håper alle har hatt en fin start på første uka i februar!

22 thoughts on “La hverdagen begynne

    1. Skal stå på videre! Er spent på forlesninger fremover og ene faget litteratur historiske linjer har vi en kjempe bra og engasjerende lærer! Så de timene er noe jeg gleder meg til:P

  1. Er godt å komme tilbake til hverdagen, men er også en smule stress merker jeg. Det er mye som står på planen framover. APA-systemet er litt spesielt, men vi bruker endnote til BA-oppgaven, og det er APA-style. Du kan kanskje laste det ned?🙂 Det er gratis for høgskolens studenter🙂 Det er litt avansert det også, men de har kurs i det på læringssenteret. Er et i i morgen og et 5.mars😀 Men vi sees til helgen, så da kan jeg vise deg det😉

    1. Kan godt skjønne at det er litt stressende for deg med BA oppgaven. Har endnote på pcen,men skjønte ikke helt forklaringen som kom med en fra hioa. Men kanskje jeg kan sjekke ut et av de kursene:) Vi sees til helgen ja!

  2. Sv: Mange takk Nina🙂 Glattisen kan fint holde seg vekk ja.. men blir jo sånn hvert år.. kaldt, mildt, regn, kaldt og ja.. Man får bare være forsiktig.. I det siste har det kommet en del snø her jeg bor, så ikke fullt så glatt nå :p Håper alt bare er bra med deg🙂

  3. Sv: Nina: Ja.. sånt sett er vel vinteren en av de vakreste årstidene.. syns jeg da🙂 Godt å høre det går bra med deg, går helt ok med meg🙂 Ha en fin helg🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

